Ik heb met opgegeven voor cursus die startte toen ik 26 weken was (dus zojuist begonnen) maar ik was 18 weken toen ik me er voor opgaf Ik weet niet of je vraag is met hoeveel weken ben je gestart of hoeveel weken was je toen je je ging opgeven
Ik zou vast even kijken wat en waar je dat wilt doen. je weet nooit wanneer de groep vol is, dus beter vroeg aanmelden!
met 26 weken aangemeld en ga volgende week beginnen maar ik was echt wel op het laatste moment dus zou het iets eerder doen..
Ik heb me aangemeld met 28 weken, maar dat was achteraf veel te laat . Ik mag straks, in week 32, meedoen met een verkorte cursus van 5 keer.. Ik zou het dus echt wel rond week 20 doen...
Ik heb me al aangemeld vorige week toevallig. Maar hij begint pas over 3 of 4 maanden denk ik. Maar goed het is een gratis cursus en ik wilde er op tijd bij zijn
Ik heb me met 20 weken aangemeld.. Helaas had ik de pech dat de cursus zwangerschapsgym al vol zat.. Nu ben ik enkele weken geleden met zwangerschapsyoga begonnen, maar waarschijnlijk ga ik de cursus niet afmaken want de laatste les is in de tweede week van sept, en ik ben 4 sept uitgerekend, maar goed je weet maar nooit.. Ik zou op tijd bellen, tis zo jammer als je te laat bent.. Succes..
Heb me met 19 weken aangemeld en ga van start als ik 7 maanden ben stop dan 2 weken voor de uitgerekende datum..
Ik heb me met 19 weken aangemeld voor yoga. Ik dacht eigenlijk dat dat al vrij laat was, vorige keer moest ik me van de vk al veel eerder opgeven.
Mijn VK adviseerde mij om me meteen met 12 weken aan te melden, ivm vollopen van de groepen. Dit dus ook gedaan. Ik krijg nog te horen wanneer de gym start.