pffff ik ben rot! ROT! echt gewoon doodmoe.heb de nodige dingen gedaan vandaag met veel tussenpozen. zelfs geen zin om met dit mooie weer er op uit te gaan moeders wilde naar het tuincentrum. gezegd dat we beter dinsdag kunne gaan ivm drukte ben niet echt misselijk maar ook niet echt een jofel gevoel. net of ik veel te veel gegeten heb, valt wel mee. om 1 uur 2 wrapjes op met kaas, kipfilet en komkommer.normaal bunker ik veel meer maar echt gewoon zooooooooooooooooooooooooo MOE! MOEOEOE!!!!!! brak, rot, lusteloos, gammel. nou ga plurk zo maar es uit bed halen en dan toch maar even naar oma wandelen. effe bakkie doen. hopelijk knap ik daar weer van op. oja en dorst niet normaal zo lekker even van me afgetypt
Bij mij wel hoor. Ik snap precies hoe je je voelt. heb vandaag ook zo´n dag....ben maar even naar de stad gegaan
Hoi hoi!!!!!! Ja, heel erg herkenbaar hoor. Ik had die vermoeidheid ook extreem in het begin. Moest standaard na het eten gaan liggen. Nou, ben echt niet zo hoor!!! Heel erg moe, geen fut... oh, heel erg hatelijk. Maar er wel aan toegeven, zover dat kan! Nu de laatste weken ben ik van de hele erge vermoeidheid af. Dat gaat binnenkort weer gewoon beginnen bij mij, gezien de weken... Succes en geef er aan toe!!!! Dikke knuffel, Claire
zo weer terug van mams. tijdje buiten gezeten en lekker wat gedronekn. ja gaat weer wat beter. nu moet ik eten gaan koken. jakkie!
Was bij mij in het begin ook. Ik kon mijn ogen gewoon niet open houden. Nu is dat minder geworden. Ben nog steeds erg moe, maar komt vooral omdat ik steeds overgeef (HG). Eventjes volhouden, je wordt in je 2de trimester fitter!
idd gehad tot 13 a 14 weken en nu alweer sinds week 27 weer terug. vind het ook balen want je wilt van alles maar bent gewoon kapot.. voel me net zo,n oud wijf... en jij heb nog een kleintje om achteraan te rennen... oh ik heb melij met je!!! succes.. en lekker op tijd naar bed.
O ja hoor, heel herkenbaar. Mijn vorige zwangerschap is dat ook niet over gegaan. Ik merk dat ik nu nog moeier ben. Tja, wat wil je als er een kleine dreumes ronddartelt? Je kan niet meer even liggen als je wilt. Zelf ga ik als Thijs gaat slapen, zelf ook nog even slapen. Thijs is op het moment ook ziek, dus weer zwaar gebroken nachten... Sterkte ermee!
Ik wil geen spelbreker zijn, maar ik ben in mijn tweede trimestet vermoeider dan in het eerste Maar niet meer misselijk. Misschien komt het doordat je denkt dat je meer kan doen in de 2e trimester.......of mijn hele drukke baan.... Alles voor het jong ik ben allang blij dat het niet te warm is, want dan voer je echt niets meer uit