blaasontsteking of innesteling

Discussion in 'Zwanger worden' started by puur, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. puur

puur Actief lid

Oct 19, 2010
    111
    0
    0
    Hoi,

Dit is mijn allereerste berichtje dus ik ben nog een beetje aan het uitvinden hoe het allemaal werkt. Wel heb ik alvast een vraag!

Ik heb een zeer onregelmatige cyclus en ben daarvoor momenteel ook in behandeling. Vorige week tijdens de onderzoeksecho bleek dat een eitje op springen stond, dus met die kennis zijn we natuurlijk flink aan de slag gegaan ;)
    Nu heb ik sinds 5 dagen pijnlijke tepels en sinds vandaag een brandend en drukkend gevoel in m'n onderbuik met soms steken. Ik heb ook continu het gevoel naar de wc te moeten. Het plassen zelf doet niet echt pijn maar maakt het brandende gevoel in mijn onderbuik wel veel erger.
    Ik heb nog nooit blaasontsteking gehad en dit heeft er volgens mij veel van weg, maar ik lees ook dat het van innesteling zou kunnen komen. Heeft een van julie daar ervaring mee?

x Puur

2. denice

denice Actief lid

Jul 13, 2010
    423
    0
    16
    Bij mij was de innestelling bloeding precies op mijn NOD heel licht rose 2 dagen.
    Als je het niet vertrouwt effe naar de HA, want een blaasontsteking hebben ze zo gecheckt dmv stripje in een potje pies.
    Of natuurlijk een zwtest.

3. puur

puur Actief lid

Oct 19, 2010
    111
    0
    0
    hey, omdat ik zo onregelmatig ben is mijn NOD ook niet makkelijk aan te wijzen maar wacht het inderdaad even af en ga anders langs de HA. wat kan je jezelf lekker gekmaken zeg pfff

4. denice

denice Actief lid

Jul 13, 2010
    423
    0
    16
    Als je een kinderwens hebt dan hoop je dat het snel raak is!

Share This Page