Dag meiden! Ik vroeg mij af hoe het met de meiden gaat die allemaal op de 12e gingen testen.. Ik zelf kon me weer niet inhouden en heb afgelopen zaterdag getest wat uiteindelijk ook zoals verwacht geheel nutteloos was haha. Nu toch echt besloten om door te zetten tot woensdag de 12e.. Is toch een hele mooi dag om erachter te komen dat je zwanger bent! Dus hoe staan jullie er nu voor?
Wat jammer dat het nu nog niet een positieve test was, hopen op 12-12-12 wel zo is. Ik zelf ga die dag TROUWEN. en dan moet ik nog 1 week de pil gebruiken en dan stop ik ook lekker en gaan wij ook voor ons eerste kindje. erg spannend allemaal. Heel veel succes voor de testers op 12-12-12 en hopen op positieve natuurlijk. Lovekisses ben je al overtijd dan of nog niet. Succes duim voor je
Hoi lovekisses, Mijn nod is morgen en wil ook 12-12-12 gaan testen als ik dan nog niet ongi ben. Heb zelf het gevoel dat m'n ongi er elk moment aan komt..... Wanneer is jouw nod?
Mijn banner klopt niet. Ik verwacht mijn NOD op 13-12-12. Op 12-12-12 testen zou dus moeten kunnen... Ik had nog niet aan die mogelijkheid gedacht, maar lijkt me wel leuk!
Alle symptoompjes die ik een paar dagen geleden voelde, zijn trouwens helemaal weg... Dus ik verwacht eigenlijk een negatieve test. Bij mijn dochter had ik (in verhouding) gísteren al een positieve test in handen. Ik voel nu helemaal de drang niet om te gaan testen, gek genoeg.
Hoi, Deze hoort in het nod gedeelte: http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/397185-nod-lijst-1-t-m-15-december-2012-a.html Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl