Hallo dames, Wie heeft er ervaring met de telefoon provider Hollandse nieuwe? Hoe was de ontvangst? Hoe is de klantenservice?
Ikke! Prima ontvangst (oké, 2x per jaar een keertje storing), geen dubieuze rekeningen, meldingen wanneer je over je datalimiet (als je die hebt) heen gaat, klantenservice heb ik nog niet gebruikt, online rekeningoverzichten, duidelijk etc. So far, so good!!!
Bijna twee jaar klant en erg tevreden. In het begin was er wat gedoe met het overnemen van mijn nummer maar de klantenservice heeft me goed, netjes en snel geholpen.
Ja, ik heb er ook een abonnement en ben er zeer over te spreken. Ik heb ook nog geen contact gehad met de klantenservice, want alles is tot nu toe echt prima verlopen.
M`n man en ik hebben allebei een abonnement bij Hollands Nieuwe, we zijn super tevreden. Goed bereik en lekker goedkoop, de overstap incl. nummerbehoud verliep ook probleemloos. Qua kosten scheelt het enorm met KPN, waar we voorheen klant waren. M`n vader zit sinds kort ook bij Hollands Nieuwe en is tot nu toe ook helemaal tevreden. Aanrader dus
Ik ben een tevreden klant. Heel goedkoop en tot nu toe geen problemen. Dus ook de klantenservice nog niet nodig gehad
Hier ook tevreden! Geen service nodig gehad. Overstappen incl nummerbehoud ging top. Gewoon doen, bespaart je echt veel!
wij hebben alle 2 daar ons mob abbo. zijn denk ik nu ruim 2jr klant daar en nog nooit problemen gehad. ik ben er toen die tijd heen gegaan omdat ik alleen een telefoon abbo wou, zonder telefoon en omdat ik niet zoveel belde ofzo, moest ie lekker goedkoop zijn. ik heb nu een abbo van 5euro in de maand, en daarvoor 175bel min zonder internet, overal is bijna wifi. mijn man heeft met internet en is geloof ik 8euro kwijt. super toch? als je toch bijna door je tegoed heen krijg, krijg je netjes een berichtje en kan je het opwaarderen zeg maar. je kan je tegoed 3mnd meenemen.
Ik zat ook ff te kijken maar zag dat ze niet de nieuwste modellen aanbieden zoals de iPhone 5 of de s4 ...maar misschien heb ik niet goed gekeken hoor
nee, maar uiteindelijk is het echt veeeel goedkoper om een telefoon zelf te kopen een simlock vrije. hebben wij ook gedaan, en abbo van 5euro erbij. reken maar uit!
Wouw wat een positieve ervaringen! Toen wij uiteindelijk besloten om over te stappen en in de telefoonwinkel stonden, 2 verschillende geweest, waren de verkopers heel negatief. Slecht bereik, slechte service. Maar dat valt dus wel mee zo te lezen! Bedankt voor de reacties!