Blaasontsteking of toch niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xprincessx, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Wou toch even me verhaal kwijt. Want ik heb als ik plas een prikkend gevoel daar beneden. Ik loop zelf bij de gynaecoloog in het ziekenhuis dus moet voor deze dingen richting hun bellen nu heb ik daar heen gebeld en me klachten uitgelegd namelijk ook dat ik wat vaker een harde buik heb gehad maar nee de dienstdoende vondt het niet nodig om te kijken als ik een blaasontsteking heb. Ik ben namelijk wel bekend met blaas ontstekingen in het ziekenhuis maar als eenmaal ze het op kweek hebben gezet zien ze niet doe bacteriën die de blaasontsteking veroorzaken. Maar toch maak ik me nu heel ongerust omdat ik weet dat blaas ontsteking als je die niet op tijd behandeld naar je nieren toe kan slaan en dit tijdens de zwangerschap helemaal niet fijn is. Wat vinden jullie moet ik nog een keer er heen bellen of moet ik het nog een tijdje aankijken of via de weg van de huisarts het proberen ?

2. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Zou het via de huisarts laten onderzoeken!
    Beterschap weer er alles van nu 4 keer in deze zwangerschap een blaasonsteking gehad!

3. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ff met je ochtendplasje naar de ha en dan doen ze een ph testje.
    Duurt 5 seconden

4. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het enige nadeel bij mij is dat ik vaak goed ziek onder de antibiotica ben en eenmaal als ze het op kweek zetten er wel bacteriën te zien zijn maar niet die bacteriën die een blaas ontsteking veroorzaken.

5. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ja maar met zo'n testje heb je in ieder geval wat meer zekerheid

6. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al de huisarts gebeld de assistente vondt het maar raar dat ziekenhuis niet voor zekerheid wou kijken. Moet nu morgen ochtend even wat urine langs brengen.

7. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Toch maar nog keer naar ziekenhuis gebeld want kreeg erg veel pijn in me zij en zweterig. Nu willen ze dat ik toch langs kom en ook hart filmpje maken. Heb dit nog nooit gehad iemand wel ervaring mee ?

Deel Deze Pagina