Ik ben benieuwd dames! Zelf was ik vanaf het begin al grootaandeelhouder van Rennies Verder veeeeel overgeven, vooral als ik al naar een auto keek! Ik heb al die tijd met m'n hoofd tussen m'n benen meegereden! (Onze autovakantie naar Spanje staat dan ook niet in mijn top 10 leukste vakanties..
Ik zou in mijn handen mogen knijpen want ben geen moment misselijk geweest nog. maar ik ben wel zo grandioos moe, niet normaal! Daarbij werk ik in de kinderopvang (0-4 jaar) en heb ik gewoon géén geduld meer terwijl ik altijd extreem relaxed ben. die combi is dus best naar, hopelijk trekt het snel bij
Misschien stom maar ik vind het erg vervelend dat mijn libido zo weinig is geworden Verder geen tot weinig kwaaltjes.
Tot nu toe; Darmenkrampen o my die doen zeer En mijn libido heeft zich volgens mij ergens verstopt onder een steen ofzo want heb echt 0,0% zin. Arme vent
Ohh Rennies heb ik ook versleten! Wat hebben ze verdiend aan mij Maar nu bij nmr drie erg last van bekken instabiliteit. Erg vervelend.
extreme misselijkheid en spugen. zo erg dat ik niet kon functioneren en alleen maar op bed in het donker kon liggen met het raam wijd open dag en nacht tot week 23 diabetes sinds week 18 maagpijn en maagzuur harde buiken vocht vast houden laag/geen libido de energie van een bejaarde Maar na 3 miskramen ben ik erg blij dat het nu wel goed gaat. Ik ben gewoon niet zo goed in zwanger zijn
Tot 30 wkn dagelijks gespuugd, moe,moe,moe en maagzuur!! Rennie was mijn grote vriend! Vanaf 30 wkn 's nachts last van mijn heupen, hierdoor slecht slapen.
Vanaf ongeveer week 5 al niet uit kunnen plassen en steeds aandrang voelen en als ik dan kan plassen komt er zo'n zeikstraaltje. Echt heel irritant. Tot op heden bij een aantal urinecontroles nog geen blaasontsteking geconstateerd dus ik ben bang dat het gewoon zo blijft deze zwangerschap.
Tot 29 weken dagelijks gespuugd.. Bekkeninstabiliteit en nu sinds een paar weken pijnlijke ribben.. De kleine beeb mag wel komen nu
Misselijk en beroerd voelen, maar niet kunnen overgeven. ( kan ik erg moeilijk) Verder koude rillingen, moe, moe, moe! Kan niet wachten tot we het gaan vertellen, snappen mensen hopenlijk waarom ik momenteel in een cocon leef. Kan moeilijk mensen om me heen verdragen en sleep me door de dagen op mijn werk. Ben normaal erg actief en vrolijk, nu passief en mat. Hopelijk gaat het snel beter.
Met stip op 1: extreme misselijkheid/ spugen. Tot op heden elke dag. Met als hoogtepunt 2 ziekenhuis opnames wegens uitdroging
Met stip op 1, zwangerschapsdiabetes! Goede gedeelde 2e plek voor bekken instabiliteit en voorweeen. Maagzuur heb ik helaas ook veel last van.