Blaasontsteking of toch zwanger positief predictor early

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by babyC, Oct 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babyC

babyC Lid

Jun 22, 2015
    20
    0
    1
    NULL
    hengelo
    Hallo dames ik ben rond 8 okt ongesteld geweest en weet dat ik heel vroeg ben maar heb zon raar gevoel in me baarmoeder eerst dagt ik aan een blaasonsteking maar omdat ik geen pijn heb bij het plassen dagt ik laat ik eens testen en tot mijn verbazing was de predictor early best goed zichtbaar meteen toen hij urine op nam de gewone predictor was iets minder zichtbaar wie o wie kan me helpen ??? Voeg de foto in de reactie ☺☺

Attached Files:

2. babyC

babyC Lid

Jun 22, 2015
    20
    0
    1
    NULL
    hengelo
    De foto

3. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

Aug 3, 2013
    1,442
    0
    36
    De foto is een beetje wazig maar ik lijk wel wat te zien. Sowieso op de onderste. Verder geen ervaring met deze testen.

4. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

Jul 7, 2015
    1,522
    1
    38
    Kan het niet goed zien op de foto maar idd erg vroeg als je 8 oktober nog ongesteld bent geweest.

5. babyC

babyC Lid

Jun 22, 2015
    20
    0
    1
    NULL
    hengelo
    Dat klopt maar omdat ik zo raar gevoel had alsof ik een hele zware onderbuik heb en in eem uur wel zes keer na de wc ben geweest dagt ik dus ff testen

Attached Files:

6. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

Aug 14, 2015
    3,160
    570
    113
    Lijk wel wat te zien, maar deze testen zijn niet zo betrouwbaar.

7. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,949
    56
    48
    Zaandam
    Dit is inderdaad de oude versie van de predictor early, het zijn oplichters die nog die oude verkopen.
    Dit is lijkt de standaard lijn die die geeft en vals positief.
    Google voor de grap eens.
    Ik zelf ben 2 of 3 maanden terug superblij geweest met precies zo;n test... terwijl andere testen omo wit waren en ik ongi werd.
    Je ziet m overal terug hier in de topics, echt een domper deze rottesten.
    (overigens zijn de zwanger en kisd dipsticks precies zo... liever een kruidvat 2 voor 5 nemen of de nieuwe versie van de predictor early, die geeft geen vals resultaat).

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,929
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    +1000 dit zijn bagger testen! Maar als je op 8 okt. ongesteld was dan is de kans zeer klein dat dit van een zwangerschap is. Je zit dan nu op cd 19 ;)

Ik zou nog een week wachten en dan met een ander merk testen.

9. dolliej

dolliej Fanatiek lid

Mar 24, 2015
    1,683
    1
    0
    Blaasontsteking hoef je niet altijd pijn te hebben bij het plassen. Ik had pijn in mijn onderbuik maar niet bij plassen waardoor ik dacht iets mis was met de baby, en bleek het een blaasontsteking te zijn
    Die tesren zijn de oude early testen en staan bekend om hun onbetrouwbaarheid zou staaltje urine bij dokter binnen doen

10. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Zou niet uitgaan van een positieve test. Als je 8 oktober ongesteld bent geweest zou je nu op 4-5 dpo zitten ( mits je ern keurige cyclus van rond de 28 dagen hebt) is het nu veel te vroeg voor een positieve test.
    Misschien voel je een naderde eisprong?

Share This Page