Pijn in onderbuik! Indalingsweeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Romyvs, 3 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romyvs

Romyvs Actief lid

31 okt 2013
    105
    0
    16
    Vrouw
    Student
    Lieve dames,

Vandaag rond een uurtje of drie begon ik hevige steken/krampen in mijn onderbuik te krijgen. Het kwam en het ging weer! Maar in de tussentijd bleef er een druk/pijn in mijn onderbuik. Ik heb de verloskundige gebeld en ik moest naar de praktijk komen. Ze heeft de ligging gecheckt, gekeken naar blaasontsteking en gekeken of ik ontsluiting had. Volgens haar had ik 1 cm ontsluiting en uit de test bleek ik geen blaasontsteking te hebben.

Ik werd doorgestuurd naar het ziekenhuis waar het hartje van de baby en de activiteit van de baarmoeder op werd gemeten. Ik moest een half uur aan een monitor liggen. Ook kwam de gynaecoloog binnen om een echo te maken en te kijken of ik ontsluiting had. Maar alles zag er prima uit, ook op de monitor. Kindje was lekker actief en mijn baarmoeder was druk maar het waren geen weeën.

Nu ben ik weer thuis en heb nog geen idee wat er nu aan de hand is of gebeurd. Ik ga er maar van uit dat het indalingsweeen zijn (aangezien het kindje volgens de gynaecoloog ingedaald was en tegen de baarmoedermond lag).

Heeft iemand anders ook zulke heftige pijn gehad van de indalingsweeen? Ik kon even helemaal niks van de pijn en kon me maar geen houding vinden. De tranen kwamen uit mijn ogen van de pijn.

P.s. Morgen moet ik terug komen in het ziekenhuis en gaan ze me weer een half uur monitoren.

2. Nien2302

Nien2302 Lid

27 sep 2012
    38
    0
    0
    He bah wat naar meis.. ik heb ongeveer met 34 weken ook indalings weeën gehad en ik vond het absoluut geen prettig gevoel maar in vergelijking tot de echte weeën viel het nog hartstikke mee ;)

Best eng he als je dat hebt.. tenminste dat vond ik toen..maar als je er niet gerust op bent en het word erger weer de VK bellen hoor!

3. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Hier bij de vorige zwangerschap ook. Heeft de hele nacht geduurd en was pijnlijk! Hopelijk is morgen alles weer ok met de baby en is hij lekker ingedaald

Deel Deze Pagina