Blasecare heeft mij ooit binnen enkele uren van enorme pojn af geholpen. Helpt direct mits het een e-coli bacterie is. Altijd het proberen waard. Als het binnen een dag niet beter gaat dan is het redelijkuit te sluiten dat het een e-coli is. Dit is ook op basis van d-mannose.
Ik zou D-Mannose slikken. Kan je ook als onderhoudskuur nemen. Maar voor nu 2.000mg per dag. Werkt echt goed.
Nou heb gebeld en moest opnieuw urine inleveren. Denk eigenlijk niet dat daar nog wat uitkomt, maar we wachten het nog even af. Moest wel vannacht om 4 uur nodig plassen, hopelijk levert dat geen probleem op. Ben er zo klaar mee.
Update: zag net in mijn dossier dat mijn urine helemaal schoon is. Ga vragen of ze het op kweek willen zetten, maar ga er dus maar wel vanuit dat het geen blaasontsteking is. Maar nu de grote vraag wat het dan wel is pfff. Kijken of ik nog wat hoor verder
Zou het echt op kweek laten zetten. Ik heb zo vaak gehad dat ze zeiden urine is schoon. Klachten bleven dus toch op kweek. En dan belde ze en kreeg ik toch ab omdat er dus wel een ontsteking was.
Ja als het goed is doen ze dat nu. Heb ik wel aangegeven. Heb morgenvroeg een afspraak. De assistente begon al over mogelijk een soa. Nou dat hoop ik toch niet. Heb man net nog maar even gevraagd en die zegt dat dat het sowieso niet kan zijn. Kan ik me ook niet voorstellen hoor, maar je het nooit.
Nou ik heb dus van de week canesten gebruikt om ook een schimmelinfectie uit te sluiten en ik heb het idee dat het nu voorzichtig beter gaat, maar durf nog niet te hard te roepen. Nog wel branderig en licht gevoelig bij plassen, maar hoef niet meer elke 5 minuten te plassen sinds vandaag en een volle blaas voelt ook niet meer zo vervelend. Dus ik hoop heel erg dat het morgen ook beter blijft worden en het dan toch weer een schimmelinfectie was. Ik heb al eens eerder gehad dat ik eerst dacht dat het een blaasontsteking was, was toen ook een schimmelinfectie. Maar goed, verandert met de dag qua klachten, dus kijk het nog even aan hoe het gaat. Soa, tja, alles kan uiteraard, maar zie ik op dit moment mijn man niet voor aan. Ik was zijn eerste en we zijn al 21 jaar samen, kan het me niet zo goed voorstellen, maar je weet het nooit 100% zeker natuurlijk. Al was man echt not amused toen ik dat aan hem vertelde.
Zou goed kunnen dat de klachten van een schimmelinfectie waren. Je weet het idd nooit, maar na zo lang samen en zijn reactie gaan we daar niet vanuit!
Nou.. update 2 Een kweek was niet nodig, want urine was helemaal schoon en moet cranberry gaan nemen. Ik voel me iets beter nu, dus als dat doorzet laat ik het erbij, maar jemig..
Voel me door zo'n reactie echt zo'n aansteller. Alsof ik daar voor Jan ... heenga. Ik heb 2 week alleen een beetje kunnen slapen met 800ibuprofren en paracetamol en ter vergelijking, na mijn keizersnedes heb ik geen pijnstilling gebruikt op de 1e dag na, ben geen pieperd ofzo.
Fijn dat het beter gaat en je hoeft je geen aansteller te voelen. De meeste vrouwen die ik op een dag zie komen met klachten van de blaas/ vagina. Die soa vraag is bij ons een standaardvraag, staat ook op het klachtenformulier wat men moet invullen. Ik hoop dat de klachten nu zullen verdwijnen en dat het toch een irritatie is geweest van een candida infectie.
Fijn he die reacties soms... Geen aansteller voelen hoor, jij weet zelf het beste hoe erg de klachten zijn. Vind het wel raar dat ze met aanhoudende klachten het nog steeds niet op kweek zetten.
Als je vaker zo'n gevoel hebt bij de arts zou ik toch eens kijken of je bij ander terecht kan. Je gehoord voelen bij een arts is belangrijk maar ik weet ook dat bij vele praktijken het niet eens meer mogelijk is om over te stappen door alle patiënten stops.
Nee dat is idd niet mogelijk, dat heb ik helaas al geprobeerd. Ze hebben de afspraak in de maatschap geen patiënten van elkaar te mogen overnemen en het is de enige praktijk hier in het dorp. In de omgeving zit je met de maximale afstand en met patiëntenstops idd. Ik vind het heel vervelend. Voorheen vroeg ik om een vrouwelijke arts en dat was prima, maar die is er nu weg. De praktijk krijgt ook slechte reviews, ben zeker de enige niet die zo denkt, maar je bent dus wel erg beperkt op deze manier.
Jeetje... Toch erg eigenlijk dat je zo gedwongen word om bij een arts te blijven waar je je niet fijn bij voelt.