Hoi! Ik kreeg net ineens enorme pijn bij mijn navel. Herkent iemand dit? Wat zou het kunnen zijn en kan ik er iets tegen doen? Liefs
ja daar heb ik ook geregeld last van (ben nu 27 week) volgens mij kan dat komen door de groei van je baarmoeder. Wel een rotgevoel he?
Ja heb dat ook wel eens, niet echt mega pijn, maar meer een zeurderig gevoel. Denk idd dat het komt omdat alles zich aan het uitzetten is.
Hier ook! En heb er ook nog eens een oud navelpiercing gat zitten dat nu dus lekker ontstoken is :x Gewoon lekker soepel houden dmv smeren, meer kan je niet doen vrees ik
Meestal zeurt het inderdaad, maar vanmiddag en nu zo nu en dan doet het gewoon echt pijn... Helemaal als de kleine net bij de navel schopt... Ik hoop echt dat het door het groeien komt en dat er verder niks raars aan de hand is. Maar het kan heel zeer doen
Dit komt omdat de buik groeit. En idd het kan soms best pijn doen. Regelmatig de navel insmeren om alles goed soepel te houden.
ik heb dus ook pijn aan mijn navel gehad meer het gevoel dat de kleine aan mijn navel trok ik bleek een navelbreuk te hebben
ik heb het ook wel soms gehad, maar ik dacht dat het te maken had met het feit, dat 2 jaar geleden mijn galblaas door mijn navel eruit is gehaald....en daar zit nu nog n litteken. het was idd net ofdat de kleine eraan zat te trekken
ik heb vroeger ooit eens een navelpeircing gehad en dat littekentje is gaan scheuren en bloeden tijdens de zwangerschap de enige tips die ik van de vk enzo kreeg was goed insmeren met vaseline. ik weet niet of je er wat aan hebt maar maybe helpt t