Geen klachten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mieni, 11 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Hallo zwangere mama's!

Ik ben nu 5 weken zwanger en heb tot de NOD-dag veel kachten gehad waardoor ik bijna zeker wist dat ik zwanger was/ben!
    Vrijwel een paar dagen na NOD verdwenen de klachten en heb tot nu toe bijna nergens geen last van. Heel af en toe van lage rugpijn, of tintelende borsten. Ga bijna twijfelen of ik nog wel zwanger bent, terwijl de test vorige week echt 2 streepjes gaf!

Aangezien ik dit niet ken van mijn vorige 2 zwangerschappen, vind ik dit zorgwekkend. Wie van jullie heeft nog meer weinig tot geen klachten gehad in het begin van de zwangerschap?

2. Britt16

Britt16 Actief lid

18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Hoi Mironne,

Maak je direct geen zorgen. Ik heb helemaal geen klachten gehad. Borsten deden en doen nog steeds geen pijn enz. Ben alleen 1e week misselijk geweest. Maar ben toch echt nog steeds zwanger.

Voel mij de hele zwangerschap al goed. Op de laatste loodjes nu na.
    Misschien gaat het bij jouw dit keer wel net zo.
    Geniet ervan en maak je zeker niet druk!

Liefs britt

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik had pas klachten in week 7...dan krijgen de meeste ergens klachten van....en sommige nooit ;) dat kan!

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    probeer je niet te veel zorgen te maken. ik heb hiervoor een mk gehad en had zoveel kwaaltjes en dingetjes dat ik er helemaal gek van werd. deze zwangerschap is vanaf het begin al heel anders. weinig kwaaltjes en af en toe geloofde ik gewoon niet dat ik echt zwanger was. alles gaat goed, dus de kwaaltjes zeggen helemaal niks. als je je zorgen blijft maken gewoon nog een test doen over een weekje ofzo en anders de vk bellen en zeggen dat je je toch wel erg veel zorgen maakt.
    liefs doris

5. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Nou gelukkig maar dat er meer zijn die ook geen klachten!
    Ik ben er ook wel blij om dat ik bijna nergens last van heb, maar ja je gaat dan zo twijfelen of je dan wel zwanger bent....

Terwijl de test toch echt positief was/is!

Bedankt voor de lieve reacties!

6. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik had tot 8 weken totaal geen klachten en daarna bogon ik pas kotsmisselijk teworden en last van me tepels tekrijgen

maak je maar geen zorgen hoor meid

7. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ow nou dan zal ik het maar afkloppen.... ;)

Hoop toch wel dat het dan zo blijft...

8. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    geen zorgen hoopr meid.
    ik had bij de zwangerschap van dylano ook helemaal nergens last van.
    enkel de echos bevestigden me dat ik echt zwanger was van hem.

en nu heb ik alle kwalen die je maar kan hebben volgens mij en t is maar af zien of dit goed komt.

9. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik hoop het zo voor je meid!

Wanneer moet je nou naar de gyn?

10. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik moet maandag weer heen en ondanks die slechte echo afgelopen maandag voel ik me elke dag meer zwanger en meer kwalen ik begin nu zelfs smorgens misselijk te worden en ook savonds.
    dit herken ik weer van darrylk* zijn zwangerschap.
    het blijft spannend, maar daarom zeg ik geen kwaaltjes of wel, dat maakt allemaal niks uit.

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou ik zou zeggen wees blij dat je geen klachten hebt meid.
    Ik ben van voor mijn nod tot 1,5 week geleden hele dagen misselijk geweest en ben in het begin van mijn zwangerschap alleen maar afgevallen.
    Nu begin ik mij pas goed te voelen en kan ik gaan genieten van de zwangerschap.

Geloof mij, kwaaltjes zijn echt niet alles.

Gr. Liesje

12. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    ben natuurlijk erg blij dat ik geen klachten heb!

Maar dat maakt het weer zo onwerkelijk dat je bijna niet kan geloven dat je zwanger bent!

@MamaJanneke: ik Duim echt superhard voor je dat alles goed is!

13. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ik ben vijf en een halve week zwanger en heb ook nergens last van. Heb alleen sinds deze week HONGER! Word er gek van. Niet misselijk, geen zere borsten, niks.

14. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    gelukkig nog iemand zonder klachten... ;)
    heb wel lichtelijke gevoelige borsten en in die honger kan in mezelf ook wel herkennen, maar dat was nog erger voor NOD!

15. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi mirone,

bij mij is het ook zo.
    moet zeggen dat bij mijn 1e ik nergens last van had. en hij is nu 7 bijna 8.
    en nu heb ik ook nergens last van.
    voor mijn nod had ik last van mijn borsten mijn tepels waren gevoelig en ik was ziek.
    maar sinds een paar dagen nadat ik beter was dus. heb ik nergens last van.
    ben ook echt bang ivm eerdere mk.
    morgen moet ik naar de vk.
    zal haar zeggen hoe of wat.
    hoop dat het voor beiden en alle andere zwangeren goed afloopt

jennefer

16. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Hoi Mironne,

Fijn die herkenning! Hier ook bijna geen kwaaltjes en ik zeur niet, maar het maakt inderdaad wel onzeker. Kan me gewoon bijna niet voorstellen dat er iets in zit...
    Borsten heb ik wel gevoeld, maar nu niet meer. Enige wat ik heb is savonds een erg opgeblazen buik en rommelende darmen.
    Gelukkig aan de reacties te lezen hoeft het niets te zeggen, maar ik begrijp je onzekerheid helemaal.
    Maar wie weet komen de kwaaltjes nog bij ons...

Veel succes!
    Marit

17. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Hoi Marit!

Hopelijk blijven ze wel weg, maar vind het fijn dat je me begrijpt en in we dus in het zelfde schuitje zitten!
    ;)

Krijg pas over 3 wkn een echo, dus dan ook pas zekerheid of er echt iets zit....

Liefs Mironne

18. miekiemiek

11 feb 2008
    97
    0
    0
    Mijn eerste zwangerschap:
    week 7 groen van misselijkheid
    week 38-39 ziekenhuisopname ivm (achteraf gezien) hormonale migraine en in het ziekenhuis bevallen.

Verder heb ik de hele zwangerschap nergens last van gehad. En nu maar afwachten hoe het deze zwangerschap gaat lopen.

Deel Deze Pagina