Bruinige afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hormoontje, 9 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Hoi meiden,

ik vroeg me af of er nog meer mensen bruin-kleurige afscheiding hebben?
    Zag het net in het inlegkruisje zitten (srry voor de uitgebreide uitleg) :oops:

Maar heb het niet eerder meegemaakt, alleen in het begin met 5 weken, en nu weer.

Is dit niet erg?

2. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    als het bruin is is het niet erg. dat is meestal oud bloed dat er nog uit moet.
    zou me daar niet te druk om maken en als je het echt niet vertrouwd kun je altijd even je vk bellen om het na te vragen.

mejon

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb er ook last van, kan je na zo'n tijd zwanger te zijn nog oud bloed verliezen?

4. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Ja dat vraag ik me dus ook af....

5. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    je kunt ook door het groeien van de baarmoeder of gewoon spontaan een gesprongen bloedvaatje hebben gehad en dat dat er niet meteen uit gekomen is.
    maar je lichaam moet dat toch vroeg of laat kwijt en dat kun je ook wat oud bloed verliezen.
    maar dat is dan heel onschuldig.

6. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Hmm, maar dan is het toch niet normaal als je het 3 dagen hebt toch?

7. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    dat durf ik zo niet te zeggen.
    ik denk dat het niks ernstigs is, maar vraag het anders even aan je verloskundige na.

8. Hoi Mejon, hoe is het nou met jouw bloedverlies? Ik ben 6 weken en 1 dag maar afgelopen donderdag had ik roze afscheiding en schrok me kapot daarvan maar het is bij die keer gebleven. Maar gisteravond had ik bruine afscheiding ( oud bloed ) ik hoop dat ik er nu vanaf ben want het maakt je zeer zeker wel onzeker. Ik kan het wel terug halen hoor en ik vermoed dat het bij mij om een contact bloeding gaat maar toch vind ik het geen prettig idee. Maar gelukkig mag ik woensdag al naar de gynaecoloog en hoop ik dat een mooie positieve echo krijg te zien, gr. Nicole

9. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Ik heb ook met regelmaat last van oud bloedverlies (bruin). Bij het minste of geringste is het alweer raak.
    Ik heb een goed doorbloedde baarmoedermond zegt de verloskundige maar het is wel vervelend. Bijv naar de sex of heel simpel naar het toilet gaan. Ik doe het wel altijd zo dat ik mijn vagina helemaal schoon spoel en maak en dan is het meeste ook wel eruit.

Het hoort erbij zeggen ze.
    Mij hebben ze altijd verteld als je helder bloedverlies hebt en erger is dan als je ongesteld bent dat je je dan zorgen moet maken.

10. Hoi Nance, kan dat schoonspoelen geen kwaad dan? Ik ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger en zat er ook aan te denken om het schoon te spoelen maar ik ben zo bang dat dit kwaad kan, gr. Nicole

11. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Bij mij niet in ieder geval. Als je een bloedinkje hebt gehad moet dat er dan toch uit en dan kan ik het beter zelf doen. Ik moet zeggen daarna voel ik me ook weer veel frisser. En wat ik dan ook altijd heb je kunt dan bijhouden of de bloeding er nog is of dat het al weer over is.

Ik gebruik gewoon water en een washandje. Moet wel zeggen dit deed ik oo kal toen ik nog gewoon ongesteld werdt.

Weet niet hoe het bij andere uitpakt maar met dit voel ik me het beste.

Liefs nance

12. Nou ipv van woensdag ben ik vanmorgen al bij de gyn geweest ivm bloedverlies de echo was niet zo positief als ik had verwacht. Je zou toch denken dat je rond 6 weken en 2 dagen een hartactie zou moeten zien maar dat is jammer genoeg bij mij weer niet zo. Het vruchtzakje is opgemeten en dat zat op 8 mm en dat komt overeen met 5 weken en dat kan volgens mij gewoon niet. Maar goed de gyn was nog niet al te negatief ze zegt dat het nog te vroeg is om te zeggen dat het echt mis is en dat ik misschien een late eisprong zou hebben gehad. Ik had dit ook met mijn miskraam. Op een gegeven moment met 8 weken zagen we wel hartactie dus er is nog hoop en het wil dus niet zeggen dat het met deze ook mis zou gaan al heb ik er wel een hard hoofd in hoor. Maar goed ik kan niet meer doen dan afwachten. Mijn eitjes zijn tenslotte al 40 jaar oud en worden er niet beter op, maar ja er zijn genoeg vrouwen van 40+ die ook nog een gezond kindje op de wereld zetten en ik hoop dat ik straks bij die groep mag horen. Het zal weer een spannende week worden en ik probeer positief te blijven, gr. Nicole

13. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Poeh heftig verhaal hoor.

Ik zal voor je bidden dat het allemaal deze keer wel goed zal gaan.
    Ik hoop met recht dat god je een gezond kindje zal schenken.

Liefs nance158

14. annemiekkruif

13 feb 2008
    32
    0
    0
    administratief medewerker
    spijkenisse
    Hoi Meiden!

Ik heb hier ook last van gehad het begon eerst sochtends alleen met afvegen. toen een dag later weer eind van de middag met afvegen...

toen 2 dagen niks en toen de volgende ochtend wat meer!

Ik ben toen bij vk geweest en heb inwendg onderzoerzoek gehad was geen ontsluiting of zoitets
    ze zegt of het is onverklaarbaar of het is een laagliggende placenta

Maar je moet het altijd in de gaten houden...
    Dat is wat ik weet

misschien dat je daar mee heb geholpen

Deel Deze Pagina