blaasontsteking!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Chamaro, 27 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Jaaaa hoor heb ik weer..
    Om half 3 midden in de nacht krijg ik ineens blaasontsteking..
    Heb een beroerde nacht gehad! :(
    Eerst mijn dochter die om 2 uur haar speentje kwijt was..
    nou ja half 3 niet naar de wc kunnen terwijl k wel heel nodig moest!
    4 uur ben ik gaan douchen met de hoop dat het wat ging helpen m te stimuleren met het plassen..Heeft eventjes geholpen tot half 6..
    om 6 uur begon me dochter weer..Ik denk nu ben ik er klaar mee..Ik kan toch niet meer slapen ik ga eraf!! :x
    nou kan ik wachten tot 8 of 9 uur voor die dokterswacht, want ik vertik het om zo het hele weekend met zon pisgevoel rond te lopen! :x

Sorry moest het even kwijt..

2. Esthers

Esthers Bekend lid

7 jul 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Wat ontzettend vervelend zeg!!!Hopelijk kan je je kuurtje snel ophalen en vanmiddag wat verloren slaap inhalen!!

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Zo heb idd blaasontsteking wat ik dus al vermoedde..en heb daarvoor een kuurtje gekregen..:)
    En nu maar hopen dat het snel weg is..:)

@esthers: Ja idd vanmiddag even wat slaap inhalen haha..Ben nu toch wel moe hoor..

4. Que

Que Niet meer actief

Probeer rustig aan te doen vandaag en idd lekker vanmiddag je bed in!!

Beterschap

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja heb net even stofgezogen en verder ga ik vandaag heeelemaal niks meer doen idd..;)

Dank je!

6. a star

a star Actief lid

11 feb 2010
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat voor kuur heb je van de huisarts gekregen toen je blaasontsteking had??

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik heb "nitrofurantione mc 50 pch" ervoor gekregen..

8. a star

a star Actief lid

11 feb 2010
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is dat medicijn niet schadelijk voor de baby?
    Ik heb blaasontsteking en vaginale schimmelinfectie maar ik weet niet wat ik moet doen, ik ben zo bang om medicijnen in te nemen...

9. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0

Het lijkt mij dat Chamaro het niet had genomen als het schadelijk was voor haar baby :D, aangezien niemand zo'n risico neemt. Het lang doorlopen met een blaasontsteking is meer risico aangezien je dan ook je baarmoeder kan infecteren met alle gevolgen van dien!

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @a star: Ik heb de dokter nog nagevraagd of het niet schadelijk is voor de baby, maar die zei van niet..De apotheek heeft het nog nagekeken en die zei dat het ook niet schadelijk is voor de baby..Dus ga ervan uit dat het goed is..;)
    Ik heb nu ook schimmelinfectie..Komt denk ik door de ab..;) Dus moet ik daar ook nog even een kuurtje voor halen..

Ik zou er een kuur voor halen meid, want je kunt moeilijk de hele zwangerschap met schimmelinfectie rond blijven lopen..Het wordt alleen maar erger als je er niks aan doet..En dat is echt niet fijn..;)
    En blaasontsteking zal ik ook zo snel mogelijk bij zijn..Als je het laat verwaarlozen dan breidt het zich uit en kun je nierbek ontsteking erbij krijgen (heb het zelf gehad) en dat is ook geen pretje geloof mij maar...
    Dus hup! naar de dokter jij..;)

Deel Deze Pagina