Als het goed is moet ik dus vandaag ovuleren en heb ik morgen mijn eisprong. Vroeger had ik een regelmatige cyclus, maar sinds ik gestopt ben met de pil. Heb ik de ene keer een aantal maanden een regelmatige cyclus en dan weer een aantal maanden dat dan weer lekker onregelmatig is. Het is dus iedere maand erg verwarrend!
Nou, dan moet je dus maar gaan klussen...Hoop dat het snel raak is voor je..Irritant dat je cyclus dan regelmatig is en dan weer onregelmatig...Maar heb je al weer een ovutest gedaan?
Goed zo Zoals je aan mijn banner ziet, moet ik over 3 dagen ovuleren maar heb al weer zere borsten, dus denk dat mijn ei er aan komt! Maar mijn vriend en ik klussen elke dag...weet dat dat niet goed is, maar wij kunnen niet zonder haha..
Ja ik ken het. Ik en mijn man hebben ons juist in moeten houden . Ik ga voor je duimen meid! Je houdt me op de hoogte he?
Nou, ik heb vanacht geen oog dicht gedaan vanwege een blaasonsteking! Ook gelijk aan mijn eisprong! Gelijk vanochtend naar de weekend arts gegaan! Vervelende pijn hoor! Liefs dib
Dip ik weet er alles van! Zit je nu aan een anti biotica kuurtje? Veel water/cranberry sap drinken. Helpt echt. Vandaag had ik ook weer erg veel last van mijn blaas, meteen een flinke slok cranberry sap gedronken. Nu gaat het wel weer.
Hoi rockmom, Ik heb i.d.d. een kuurtje gekregen, amoxiciline, veilig bij eventuele zwangerschap. Ik drink i.d.d. veel water en thee. Waar kan je cranberry sap kopen? Liefs dib