Hey dames, Heeft iemand enig idee of een blaasonsteking kan duiden op een zwangerschap? Ik weet niet of ik een blaasontsteking heb, maar ik voelde de laatste 2 keer dat ik naar de wc ging een licht branderig gevoel.
Volgens mij niet.. Ik krijg het altijd als ik na het klussen niet naar de wc ben geweest. Goed uitplassen
Ik heb een flinke blaasontsteking gehad voor NOD, maar test was vanmorgen negatief. Toch blijft mijn temperatuur stijgen dus heb nog hoop. Het kan wel hoor
Veelal klussen zonder direct uitplassen/douchen kan de infectie als gevolg hebben.. is wel erg naar, blaasontsteking.. gelukkig snel wel met een kuurtje, maar rot omdat je niet of dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden
Hey, een tip: als je veel last hebt van blaasontstekingen slik dan eens Cranberry plus van Kruidvat. (Je mag het trouwns niet zomaar slikken als je zwanger bent, maar dat mag met veel dingen niet) Ik heb ook een tijd gezeten met blaasonstekingen (heel naar allemaal) en ik vind die pillen een uitkomst, het is natuurlijker dan antibiotica iig en het helpt blaasontstekingen te voorkomen. Mijn arts heeft het me aangeraden omdat ik niet elke keer van die akelige medicijnen met plastic capsules wilde slikken. Juist als je veel aan het klussen bent kan je last krijgen van blaasontsteking. Zodra ik wat voel branden beneden neem ik een aantal dagen die pillen. En ja, goed uitplassen helpt ook.
Thanks voor het antwoorden dames! Ik denk dat het toch geen blaasontsteking was, want heb 2 keer een wat branderig gevoel gehad bij het plassen maar daarna nergens meer last van. Misschien wat schraal door het klussen? Haha
toevallig was ik er een onderwerp over aan het zoeken. ik heb namelijk ook een blaasontsteking gevoel, in mijn buik en aandrang om te plassen, maar het branderige gevoel niet echt tijdens het plassen. Het ligt niet aan het niet goed uitplassen of klussen, daar let ik altijd goed op, mdus ben ook benieuwd of het een evt zwangerschap kan betekenen. heb zondag of maandag pas mijn nod. mamalootje, jij nog niet getest ondertussen?
Ik heb ook een blaasontsteking gehad, maar dan op de dag van mijn eisprong. Kuurtje gehaald, en was er na 3 dagen vanaf. Ik denk niet dat het verband heeft met een eventuele zwangerschap, maar door het niet plassen na het klussen. Want ja, in die periode blijf je toch nog even wat langer liggen na de daad Maar goed, wie weet, ik mag over 5 dagen testen....spannend!