Ik dacht vorige week mijn eisprong gevonden te hebben met ovu-testen.. (15 december).. Nu heb ik sinds gisteren best veel (dunne) afscheiding.. Kan dit ook iets anders betekenden dan een eisprong? Of heb ik het fout gehad met de ovu-testen?
ik had al zitten zoeken hier op zp, maar kan niets vinden er over verder.. alles wat ik had gevonden ging over voor of tijdens de eisprong.. en mijn eisprong is nu al bijna een week geleden geweest als het goed is!
Daar kan het ook van komen... En ik moet zeggen dat ik ( afgelopen week voor mn ongi ook veel "dunne" afscheiding heb gehad leek wel water wat er uit kwam. Als k mn ei heb is het meestal ietsje dikker als nu
zou ik nu nog steeds kunnen ontpillen? na bijna 4 maanden? pff.. word ook gek van mezelf hoor, zit nu te twijfelen of vorige week wel mijn eisprong was of dat ie er nu pas aan zit te komen!
Ja kan heel goed hoor.. Ik heb er meer als een half jaar over gedaan voor ik een normale cyclus had enzo...
mm ja ik weet het niet ik heb er ook last van gehad en nu weer niet en zeurderigebaarmoeder en nu weer niet......ik zit met hetzelfde?!