blaasontsteking vroeg in de zwangerschap?

Discussion in 'Zwangerschap' started by wonderbaby1, Aug 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hallo meiden!

ik ben dus net zwanger. nog niet eens 4 weken! maar nu heb ik dus al een week dat ik echt om de 10 minuten naar de wc moet. nu brand het ook als ik moet plassen.
    ik heb bij de zwangerschap van mn zoontje ook een paar x een blaasontsteking gehad en daar lijkt het wel op.

kan dit verder kwaad voor de zwangerschap omdat dat nu misschien al zou zijn?

hebben meer dames dit gehad?

2. Metire

Metire Niet meer actief

Hi!

Ik had bij ongv 10 weken een blaasontsteking, dus wel iets later. Maar achteraf kan het ook langer zijn omdat ik eerder al ongelovelijk vaak naar de wc moest, alleen deed het geen pijn. Ik wou eerst geen anti biotica gebruiken dus probeerde ik het op te lossen met cranberry pillen. De verloskundige gaf mij toen toch het advies om antibiotica te gebruiken omdat het aan het einde van de zwangerschap problemen kan geven (vroeggeboorte en dat soort dingen die je niet graag wil) maar dat het nu niet schadelijk voor de baby was. Maar het dus wel belangrijk is om op te lossen!

Groetjes! :)

3. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    ach meis, breek me de bek niet open:$
    Ik heb 2 weken ondragelijke pijn gehad, begon met een schimmelinfectie en werd een bacteriele infectie met blaasontsteking. Ik heb geschreeuwd van de pijn:$
    En idd overal waar je lees staat er, bij een blaasontsteking, ga naar een ha, want het gaat niet vanzelf over.
    Ik slik nu al 2 wk amoxaline (ik moet nog 1 week) maar het werkt wel en kan echt geen kwaad voor de baby. Daar houden de artsen wel goed rekening mee. Succes

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    nee weet dat antibiotica geen kwaad kan.

maar jullie hadden het dus toch een stuk later?
    ik denk dat ik morgen toch ff de HA bel om urine te laten checken

5. Metire

Metire Niet meer actief

Het lijkt me zowiezo een goed idee, het is ook niet leuk om met dat gevoel rond te lopen toch? :) ik word er in ieder geval heeeeel shago van en met de hormonen samen al helemaal een heks :D

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    nee idd. maar dan denk ik weer dat ze me een zeur vinden als dat niet zo is.

ik bedoel 1 van de symptomen van een zwangerschap is het vele plassen. (al meen ik dat dat in het einde van de zwangerschap pas was, bij mijn zoontje iig wel)

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik weet ook niet hoe ik het uit moet leggen maar heb het gevoel dat mn blaas mn bm irriteert als het ware.

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Je bent geen zeur, gewoon even laten checken. Met een blaasontsteking wil je niet rond blijven lopen als je zwanger bent.

9. Elin08

Elin08 Actief lid

Apr 14, 2011
    110
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zeker laten controleren!!!
    Mijn dochter is met 25 weken geboren door waarschijnlijk blaasontsteking!! Dat wil je echt niet!!

10. Metire

Metire Niet meer actief

Nee joh je bent geen zeur, het is echt geen moeite voor ze. Ik bedoel daar zijn ze toch voor;)

Share This Page