Hallo allemaal.. Net was ik even een helder lichtje en bedacht mij ineens wat er aan de hand is... ik heb blaasontsteking!! Heb al tijdje wat klachten, maar ik dacht niet gelijk aan blaasontsteking. Nu hoor ik dat er iets andere klachten zijn.. omdat de hormonen van de zwangerschap meespelen. Alle symptomen duiden op blaasontsteking. Maar nu is het weekend. Kan ik tot maandag wachten of moet ik naar HAP? Tell me!!
Ik zou even je hap bellen zodat je urine gecontroleerd kan worden en een kuurtje kan krijgen als het nodig is.
Nee niet wachten, nu bellen Als het inderdaad een blaasontsteking is kan het weeen opwekken! Dus slecht voor het kindje en voor jou Gewoon bellen
Niet mee wachten, bellen! Blaasontsteking kan indd weeen opwekken maar ook een urineweginfectie worden als je te lang wacht. Blaasontsteking kan indd anders voelen tijdens de zwangerschap, ikzelf heb momenteel blaasontsteking maar merkte er helemaal niks van. Tijdens een extra controlle bij de vk besloten we om mijn urine te laten testen omdat ik ineens heel veel harde buiken had (maar als ik al had). Succes.
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de HAP gebeld en die zegt dat ik morgen terug moet bellen. Ik laat het jullie weten!!!!
Ik heb om 14.45 uur een afspraak.. Eerst wouden ze mij laten wachten tot maandag Vind ik opzich niet erg.. maar wel als ik zwanger ben.. want dan gaat het toch ook om mijn baby.. Zeker als het weeen kan veroorzaken..
Nou! Er zit wel een infectie.. maar niet in mijn urinewegen. De dokter van de huisartsenpost vond dat ik wel tot maandag kon wachten Bah! Als ik 'alleen' was zou het mij geen reet roesten als ik moet wachten.. maar ik ben al 2x opgenomen met teveel harde buiken.. dus ik wil echt geen weeen opwekken. Het gaat om mijn baby...