Ik ben op zoek naar een goede printer. We hebben nu een redelijk goedkope, maar die bevalt echt niet. Ik hoef dus geen budgetding, maar ook geen superduur fancy ding. Ik hoef er niks speciaals mee te printen, vooral kleurplaten, andere afbeeldingen en verslagen. Edit: Alleen een kopieerfunctie is wel een must.
Wij hebben een hp photosmart. Zit ook een scanner op en kopieerfunctie. En wat ikzelf ideaal vind: wifi. Niet heel duur en ben er heel blij mee.
Wij hebben een laserprinter van Brother. Is alleen een printer want scannen kan ook goed met een app op je telefoon. Kleur hebben we ook niet nodig. En laser omdat wij ook alleen af en toe tickets en kleurplaten printen en gewone inkt dan uitdroogt. In een laserprinter zit poeder. Echt blij mee.
Wij hebben ook een laserprinter van Brother. Wat een verademing na die irritante cartridge printers. Wij hebben de oude printer er nog naast staan voor alleen het scannen (maar gebruiken deze eigenlijk nooit).
Wij hebben nu een canon pixma. De eerste printer hier die echt altijd bereik heeft via mijn iPhone, nog nooit geweigerd. Hij kan ook kopiëren en scannen. Weet zo niet welke we exact hebben
Oh das jammer! Je kunt zoeken op all in one printers... Merk moet je natuurlijk zelf weten, maar wij zijn altijd erg tevreden met de spullen van hp.
Waarom is dit een must? Kopiëren kan ook met een scan app. Wij hadden een all in one en de scan en kopieer functie gebruikten we echt niet.
Wij hebben ook een laserprinter van brother, met kopieer en scan functie. Hij print alleen in zwart wit. Hij was wat duur in de aanschaf (+\- 150€) maar de inkt droogt niet uit, kleur gebruik ik toch niet en nu hoef ik geen dure patronen daarvoor te kopen. Juist als je niet al te vaak print zou ik voor een laserprinter gaan omdat die inkt goed blijft
Ik wou maar even zeggen dat een document inscannen en het dan van datzelfde apparaat printen op hetzelfde neerkomt. Zo kopieer ik kleurplaten.
Ik zou altijd een laserprinter nemen (tip van mijn man) ik ben namelijk ook op zoek, terwijl ik nog wel een printer heb, maar de drivers niet meer te downloaden zijn... zo jammer! Verder gebruik ik voor scannen, office lens of een andere scan app en dan heb ik het gelijk digitaal, stuur ik naar mijn email en dan ben ik het ook nooit meer kwijt Ik vind printer incombinatie met wifi ook wel wat, dan kan mijn dochter hem ook gewoon gebruiken, super handig!
Ik had vroeger een canon all-in-one inkjet. Erg tevreden over maar na heel veel jaar was printer stuk en moest ik dus ook de scanner wegdoen. Toen een brother gekocht (all-in-one inkjet) en heb nog nooit zo'n miskoop gedaan. Wat een stom apparaat is dat zeg, die kan ik je vooral NIET aanraden! Deze is het: BROTHER MFC-J890DW Echt niet kopen hoor. Ik zou als ik jou was toch voor een laserprinter gaan en scannen apart doen via een app bijvoorbeeld. Want als je scanner of printer kapot is moet je de rest ook weggooien, zo zonde.
Vraag ik wil graag kaartjes gaan printen kan dat met deze printer? Is daar een aparte invoer voor mogelijk waar iets dikker papier ingevoerd kan?