goede printer

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 12 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

#1 tuc, 12 sep 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2019
    Ik ben op zoek naar een goede printer. We hebben nu een redelijk goedkope, maar die bevalt echt niet.
    Ik hoef dus geen budgetding, maar ook geen superduur fancy ding. Ik hoef er niks speciaals mee te printen, vooral kleurplaten, andere afbeeldingen en verslagen.

Edit: Alleen een kopieerfunctie is wel een must.

2. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Wij hebben een hp photosmart.

Zit ook een scanner op en kopieerfunctie. En wat ikzelf ideaal vind: wifi.

Niet heel duur en ben er heel blij mee.

Ditjedatje vindt dit leuk.
  3. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Wij hebben een laserprinter van Brother. Is alleen een printer want scannen kan ook goed met een app op je telefoon. Kleur hebben we ook niet nodig. En laser omdat wij ook alleen af en toe tickets en kleurplaten printen en gewone inkt dan uitdroogt. In een laserprinter zit poeder. Echt blij mee.

DQueen vindt dit leuk.
  4. tuc

tuc Niet meer actief

ow ja de kopieerfunctie is een must. Ik ga de jouwe even bekijken.

5. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Wij hebben een laserprinter van Samsung. Ook heeeeel fijn moet ik zeggen, zo blij met dit ding

6. tuc

tuc Niet meer actief

:cry::cry: niet meer te krijgen zo te zien

7. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Wij hebben ook een laserprinter van Brother. Wat een verademing na die irritante cartridge printers.
    Wij hebben de oude printer er nog naast staan voor alleen het scannen (maar gebruiken deze eigenlijk nooit).

DQueen vindt dit leuk.
  8. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Wij hebben sinds een paar maanden de Canon PIXMA TS8150, ik ben er blij mee :)

9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij hebben nu een canon pixma.
    De eerste printer hier die echt altijd bereik heeft via mijn iPhone, nog nooit geweigerd.
    Hij kan ook kopiëren en scannen. Weet zo niet welke we exact hebben

10. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Oh das jammer!

Je kunt zoeken op all in one printers...
    Merk moet je natuurlijk zelf weten, maar wij zijn altijd erg tevreden met de spullen van hp.

11. Bootcamp babe

Waarom is dit een must? Kopiëren kan ook met een scan app.

Wij hadden een all in one en de scan en kopieer functie gebruikten we echt niet.

12. Ballyss

Ballyss Bekend lid

18 aug 2018
    509
    598
    93
    Vrouw
    Wij hebben ook een laserprinter van brother, met kopieer en scan functie. Hij print alleen in zwart wit. Hij was wat duur in de aanschaf (+\- 150€) maar de inkt droogt niet uit, kleur gebruik ik toch niet en nu hoef ik geen dure patronen daarvoor te kopen. Juist als je niet al te vaak print zou ik voor een laserprinter gaan omdat die inkt goed blijft

13. tuc

tuc Niet meer actief

Ik moet vaak iets kopiëren dus dan is een kopieerfunctie het makkelijkst.

14. Bootcamp babe

Ik wou maar even zeggen dat een document inscannen en het dan van datzelfde apparaat printen op hetzelfde neerkomt. Zo kopieer ik kleurplaten.

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier een HP Deskjet 2600 serie. Met Wi-Fi, ideaal.

16. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

16 okt 2018
    2.812
    2.501
    113
    Vrouw
    Ik zou altijd een laserprinter nemen (tip van mijn man) ik ben namelijk ook op zoek, terwijl ik nog wel een printer heb, maar de drivers niet meer te downloaden zijn... zo jammer!

Verder gebruik ik voor scannen, office lens of een andere scan app en dan heb ik het gelijk digitaal, stuur ik naar mijn email en dan ben ik het ook nooit meer kwijt ;)

Ik vind printer incombinatie met wifi ook wel wat, dan kan mijn dochter hem ook gewoon gebruiken, super handig!

Nic1976 vindt dit leuk.
  17. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik had vroeger een canon all-in-one inkjet. Erg tevreden over maar na heel veel jaar was printer stuk en moest ik dus ook de scanner wegdoen. Toen een brother gekocht (all-in-one inkjet) en heb nog nooit zo'n miskoop gedaan. Wat een stom apparaat is dat zeg, die kan ik je vooral NIET aanraden! Deze is het: BROTHER MFC-J890DW

Echt niet kopen hoor. Ik zou als ik jou was toch voor een laserprinter gaan en scannen apart doen via een app bijvoorbeeld. Want als je scanner of printer kapot is moet je de rest ook weggooien, zo zonde.

18. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Vraag ik wil graag kaartjes gaan printen kan dat met deze printer? Is daar een aparte invoer voor mogelijk waar iets dikker papier ingevoerd kan?

19. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Sowieso een laserprinter kopen!

20. Bootcamp babe

Geen idee. Denk dat dat wel kan maar weet het niet zeker.

Nic1976 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina