steken in lies en bovenbeen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sim, 17 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

hoi dames, ik heb sinds gister af en toe steken in mijn rechterlies en dat trekt door tot halverwege mijn rechterbovenbeen, heel scherp en kort. nu ben ik vorige week 'savonds met bloedverlies in het ziekenhuis geweest voor een echo(was oud zeiden ze en na een echo bleek met de kleine alles goed te zijn, ik heb nogal wat stress gehad en moet nu dan ook wat meer stress ontlopen) met de placenta was alles ook goed op de echo, maar nu haal ik me dus vanalles in mijn hoofd van wege die steken. kan dit banden pijn zijn of moet dat altijd aan twee kanten zijn, en als een placenta loslaat kan het dat dat zo voelt? hoop niet dat mijn verhaal te warrig is :oops:

2. Japke

Japke Bekend lid

1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Sim,

Dit is gewoon bandenpijn of bekkenklachten en zeker geen placenta die loslaat. Ik zou me er dus geen zorgen over maken. Succes met rustiger aandoen, denk goed aan jezelf en nog gefeliciteerd.

Groetjes,
    Japke

3. sim

sim Niet meer actief

bedankt voor je antwoord, had voor de zekerheid nog even contact opgenomen met de ha, moet nu sowieso aan de zemelen en lijnzaad zei ze vanwege een trage stoelgang, en morgen even een plasje brengen vanwege dat branderige gevoel onderin de buik even testen op blaasontsteking, maar ik heb geen pijn bij het plassen dus ik denk niet dat dat het is, zou de groei van de baarmoeder ook een branderig gevoel kunnen geven?
    sorry voor al die onzekerheid, het lukt me maar niet om te ontspannen...

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Sim

je kunt een blaasontsteking hebben in de zwangerschap zonder pijnklachten Dus het is wel goed om daar even naar te laten kijken. Als het dat niet is is het bandenpijn, dat kan een stekende pijn zijn, maar ook wel branderig aanvoelen.
    Maak je niet teveel zorgen, als je zwanger bent voel je wel eens pijntjes, dat hoort er gewoon bij!

Mirjam

5. sim

sim Niet meer actief

dank je mirjam, ik ben de laatste tijd gewoon veelste veel aan het letten op mijn lichaam, maar ik ben nu wel gerustgesteld.
    mijn urine was trouwens schoon, en de pijn is nu gelukkig weg, dus ik denk dat het dan bandenpijn is geweest. in elk geval weer bedankt voor het geruststellen ;)

Deel Deze Pagina