Nou, ik ben vandaag even naar de HA geweest om mijn urine te laten controleren. Ik had vorige week twee dagen een wat vervelend gevoel met plassen, maar verder eigenlijk niks. Ja, ik moet vaak plassen, maar goed, ik ben natuurlijk zwanger. Nu hoor je dat je met een blaasontsteking het zekere voor het onzekere moet nemen en altijd even laten controleren. Ik was helemaal verbaasd, maar dus toch een blaasontsteking. Dus voor iedereen die twijfelt: je kunt beter maar een keer teveel in een potje plassen. De assistente zei me bovendien dat het wel eens zou kunnen zijn dat ik daarom nog steeds misselijk ben. Dus wie weet, gaat dat straks ook een stuk beter. Ik ben in ieder geval blij dat ik gegaan ben.
Ik heb bij de zwangerschap van Lisa ook blaasontsteking gehad.. ik voelde er helemaal niks van.. maar op advies van de vk heb ik 3x tijdens de zwangerschap een plasje naar de HA gebracht. Gewoon voor de zekerheid even controleren!
Tijdens mijn zwangerschap van Lotte heb ik 4 keer een blaasontsteking en dus ook 4 keer antibiotica gehad. Op verzoek van mijn vk laat ik nu standaard elke maand mijn urine controleren..
Oh, goede tip! Vrijdag ben ik vrij, dus laat ik direct voor de zekerheid mijn urine checken. Moet wel veel naar de wc, en dan heb ik niet echt het idee dat er liters uitkomen, zeg maar....