ijsthee zonder bubbels,ik denk dat je hier ook maar beperkt van mag drinken? ik heb ijsthee perzik,en heb ondervonden dat ie erg goed werkt tegen de dorst,maar ik denk dat je de zelfde hoeveel heid als gewone thee mag?
volgens mij ligt dat ook aan het merk want de een heeft alleen wat extract erin en de ander is met veel meer echte thee gemaakt. Denk dat t dan wel zeker gelijk ligt met een kop thee
ik drink gemiddeld 1 pak per dag er is door mijn gyn er nooit wat van gezegt en de kleine is nog gezond ook dus denk dat het niet zo kwaad kan heb de gyn er nooit over horen klagen en die weet het wel ik heb die van de c1000 die van 46 cent
Als het goed is staat wel op het pak hoeveel erin zit... Ik heb de eerste maanden heel veel ijsthee gedronken nooit er bij nagedacht dat het daar ook in kon zitten. Tot ik voor de gein eens op het pak ging kijken Maar het is zo minimaal wat erin zit dat ik niet denk dat het kwaad kan.
Ik wil dit ook wel heeel graag weten. Ik drink regelmatig die van lipton met bubbels maar ik lees niks over caffeine... iemand een idee? groetjes Inger
Ik denk niet dat er in een literpak icetea meer thee zit dan waar je normaal 1 liter thee van zou zetten; 1 zakje dus. Als je geen koffie drinkt, mag je redelijk wat thee hoor, kijk maar op de site van het voedingscentrum, zoek op: "caffeine". Wat staat er op het pak dan? Moet toch op staan hoeveel procent thee erin zit? Ik denk trouwens dat er gebruik wordt gemaakt van thee-extract ipv thee.
is thee extract minder heftig dan thee? ik drink 2bakken koffie per dag en 2glaasjes cola,en ook half pak ijsthee per dag verdeeld
Ja. da's slechts een aftreksel. Vind ik aardig wat; de caffeine zit em niet in de ijsthee, ik zou de cola laten staan. Maar wat staat er nou op het pak dan hoeveel thee erin zit?
er staat op: 100ml ice tea bevat 140mg thee extract verders kom ik er geen wijs uit verders staat er nog:bevay geen kleurstoffen,geen kunstmatige zoetstoffen en geen conserveermiddelen maar ik snap niet hoe ik nu uit kan rekenen hoeveel er dus nu per glas in zit
ja goed idee,zal ik gelijk is even doen en kan ook altijd even bellen,want zag ook een nummer staan dus kom er wel uit
Mijn vk is een schat van een mens, maar ze is geen voedingsdeskundige. Ik neem aan dat ook zij niet weet hoeveel caffeine er in een glas icetea zit, als dat niet op het pak staat of ergens anders te vinden is. Verder zal zij wsl de richtlijn van het voedingscentrum aanhouden, die is terug te vinden op internet. Ik denk persoonlijk dat het met de hoeveelheid caffeine in icetea erg meevalt. Tenzij je er hele pakken op een dag van gaat drinken, wat de vk ook zal afraden.
ja ag ik drink dik 1 pak ijsthee perdag de gyn zegt dat het niet erg is en geen kwaad kan dus ga ik daar vanuit veder heb ik dan de goedkope dus weet niet hoe het zit met die duurdere merk
je mag ijsthee net zo veel drinken als de hoeveelheid gewone thee dus drink je geen koffie en cola en dergelijke die dag,mag je 4glaasjes ijsthee
Nee hoor, in dat geval mag je meer, want je mag 300mg. caffeine per dag en in een kop thee zit 45 mg. Kom ik uit op 6,5 ipv 4!