ik ben al een poosje overtijd maar alle testen die ik doe blijven negatief ik heb last van misselijkheid in de avond en ochtend niet dat ik moet overgeven maar gewoon het gevoel ik moet ook veel boeren laten en komt vaak me eten mee naar boven verder vaak pijn boven me heupen vooral als ik zit en lig me ha wil nog niks doen maar ik wil gewoon een keer zekerheid hebben want als ik zwanger zal zijn ben ik nu dus 5 weken maar ja die zekerheid heb ik dus niet iemand anders dit ook ? of gehad dat je het niet kan testen via een zw test ? groetjes dani
Het kan ook zijn dat er iets anders speelt, bij 5 wkn al symptonen hebben...komt niet vaak voor. Als de testen nega aangeven,zal het wel zo zijn toch....
Ik had het er vandaag met mijn moeder over,het is al wel heel wat jaartjes geleden maar zei werd ook maar niet ongesteld.Ondertussen 2x naar huisarts geweest voor zwangerschapstest,en nee hoor niet zwanger zeiden ze.De 3e keer toch maar bloed laten prikken en toen bleek ze dus 3mnd zwanger te zijn! Nou komt dit maar heel weinig voor natuurlijk maar het zou kunnen dat de urinetest het (nog)niet aangeeft.Zou nog een weekje wachten ofzo,als je dan nog niet ongi bent testen,is ie negatief ff huisarts bellen.
Goeiemorgen, Ik zit in het zelfde schuitje.... 12 dagen overtijd en test ook nog steeds negatief terwijl ik normaal een cylcus heb van 28-30 dagen. I ben afgelopen donderdag naar de h.a. geweest en moest ook een week wachten. Ik zou als ik jou was nog een week wachten en dan nog eens testen. Is ie dan nog negatief, dan even contact opnemen met je h.a. Groetjes Cynthia
als je kijkt bij eerste symptonen zul je zien dat het merendeel van de vrouwen echt al best flinke symptonen kan hebben een paar dagen voor NOD. Ik ben nu ook pril zwanger en ben ook hartstikke misselijk 's avonds ts, ik denk dat je het beste je huisarts kan bellen om te vragen wat hij/zij vind dat je moet doen.....afwachten of langskomen veel succes
ik was op dag 43 van mijn cyclus nog niet ongesteld, test gedaan.. negatief.. toen dacht ik dat mijn cyclus niet goed was en ben ik daar wat voor gaan slikken, een week later kreeg ik gevoelige borsten en 's avonds en 's ochtends een misselijk gevoel, op dag 52 heb ik weer een test gedaan en die was positief.. zo zie je maar weer.. je weet t maar nooit! succes ermee!
@Nakapaio..... was je toen je positief testte ook al 52 dagen zwanger? Wat was je normale cyclus lengte? Even een paar vraagjes omdat ik 16 dagen overtijd ben negatief test. Normaal heb ik een regelmatige cyclus namelijk.... De huisarts zegt dat ik een ongi heb overgeslagen of dat mijn bruinverlies op mijn NOD mijn ongi is geweest. Groetjes Cynthia
het kan beide kanten op, je kunt laat hcg aanmaken (had mijn moeder ook, zelfs toen ze 2x zwanger was van een tweeling) aan de andere kant was ik juist in de maanden dat ik me zwanger voelde (en ovetijd was!) niet zwanger. toen ik wel zwanger was voelde ik haast niets. even afwachten nog, en eens in de zoveel tijd een testje!
Nou, bij 5 weken had ik toch al volop symptonen hoor! Maar ik heb mijn eisprong gevoeld op 16 dec. en op 30 dec. getest, hij was toen negatief. Uiteindelijk op 4 jan. nog eens getest, toen was ie wel positief. Maar ja, toen was ik nog niet zo lang over tijd als jij nu bent.
Hallo, Ik ben hier nieuw, maar ook ik ben vandaag 6 dagen overtijd en nog steeds negatieve test. (zowel met predictor, CB en test van HA.) Terwijl ik bij mijn eerste zwangerschap van onze dochter al na 1 dag een positieve test had. Ik had al snel na de eisprong het gevoel zwanger te zijn. Rommeling in darmen, al een week na eisprong een dikkere buik. Ook last van vieze smaak gehad en iets misselijk. Mijn borsten voelen ook zwaarder en ben sneller moe en geirriteerd. Dit had ik ook allemaal bij mijn eerste zwangerschap. Morgen een afspraak bij de HA, even afwachten wat die zegt.
Ik ben 5 dagen overtijd en voel me ook zwanger. Ook bij mij zeggen de testen negatief. Moest gisteren naar de huisarts omdat ik enorme buikpijn heb, maar die komt van een blaasontsteking. Had gistermiddag wel een hele zwakke lijn, maar durf dat niet positief te noemen. Huisarts wist ook niet wat ze er mee moest. Ik ga morgenvroeg nog een poging wagen.
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Je word er toch best wel onzeker van. Ik ben ook ruim 'overtijd' ?! Ik ben sinds september al aan het wachten op een ' normale' menstruatie, maar helaas tot nu toe nog steeds niks. (In aug gestopt met de pil). Heb wel wat bruinverlies gehad, een paar dagen. En in de dec dacht ik dat het eindelijk zou doorzetten, maar dat bleek toch niet zo te zijn. Was maar wel voor het eerst wat bloed, maar stelde niet veel voor. Nu in januari, weer niks.... (tot nu toe). Wel ontzettende buikpijn gehad en nu nog steeds (met vlagen). En 2 keer een beetje 'vreemde' afscheiding. De symptomen varieren en daardoor weet ik dus helemaal niet waar ik aan toe ben. Test is overigens negatief. Misschien dat het toch tijd wordt om eens naar de HA te gaan?
Vanmorgen bij de HA geweest, omdat ik dus al 8 dagen overtijd ben en nog steeds alleen maar negatieve testen heb. HA kon er ook niet veel van zeggen en aan doen, bloedtest en echo heeft nog geen zin. Steeds om de 2 á 3 dagen een test doen en als er volgende week nog geen positieve test is, dan weer langs komen bij de HA. Dan gaat ie overleggen met de gynocoloog. Dus maar weer wachten en testen. Ik heb nu maar eens de testen gekocht vn de Kruidvat, misschien dat die wat gevoeliger zijn!
Lieve mensen, Ik ben al een hele tijd gestopt met de pil, eigenlijk niet echt meer begonnen sinds mijn miskraam in oktober 2006. Hooguit een paar maandjes geslikt vorig jaar. Maar er niet mee bezig geweest om zwanger te raken en is ook niet gebeurt. Mijn vriend en ik zijn nu sinds 3 mnd bezig en ook deze maand in de vruchtbaarste week. volgende week woensdag moet ik ongi worden, maar heb nu lichte steekjes bij mijn navel, pijnlijke borsten, vaak plassen en vreselijk moe. Zou het al zo kunnen zijn? testen zijn nog nega. zijn er meer die dit hadden in de eerste 2 a 3 wkn van de zwangerschap?
HalloHallo, Wil hier graag even mijn ervaring met jullie delen... Ik had op 10 januari ongesteld moeten worden...maar het bleef uit... een testje geprobeerd maar deze was negatief! (predictor) Toch voelde het niet alsof ik ongesteld moest worden maarja je voelt wel eens vaker wat en je wilt ook zo graag zwanger zijn! Maargoed ongesteldheid bleef uit! ik heb dus na 4 dagen weer gestest en weer was de test negatief (predictor). Ik had de moet opgegeven, mn lichaam zal mij wel in de maling nemen! maarja in totaal 10 dagen na mijn NOD nog niet ongesteld, nog een test gedaan (predictor) en er kwam wederom geen positief resultaat! Toen zou ik de test weggooien na 25 min. (dus nog binnen het half uur dat je de test mag aflezen) en zag ik een heeeeeel licht streepje, krijg je toch weer een beetje hoop! TOen heb ik heel internet afgestruind en kwam ik erachter dat de kruidvat test het gevoeligst is, dus racen naar de kruidvat en ong. twee uur na de vorige test opnieuw geprobeerd, na 3 minuten ook een heeeeel licht streepje! Joepie! zal het dan toch? De volgende dag een clear bleu digitaal gekocht en daar stond duidelijk zwanger op! Dit is ons tweede kindje en bij het eerste kindje was de test direct positief op de NOD dag, zo zie je maar weer dat het ook anders kan lopen dan men normaal beweert...... Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, en hoop natuurlijk dat jullie ook een positieve test zullen hebben binnekort!
hoi dames prettig voor mi dat ik niet de enigste ben ben nu 15 dagen overtijd en normaal een cyclus van 28 dagen en mijn testen zijn ook steeds nega heb pijn in mijn borsten rondom de tepel steeds een brandend gevoel en heb buikpijn en het voelt alsof mijn buik soms vol zit wat zou het kunnen zijn
Ben inmiddels 10 dagen overtijd, en nog altijd niets. Vrijdag laatste keer getest, maar was weer nega. Ik test zelf niet meer voor komende vrijdag. Blijk wel een blaasontsteking te hebben. Heb tabletjes gehad, moet morgen ter controle weer een plasje brengen. Vraag of ze voor mij een testje willen doen.
Slopend he die dagen dat je overtijd bent?! Ik word nog liever ongesteld dan dit.... Ik ben al 76 dagen overtijd... En omdat het zo lang duurt hoop ik toch steeds meer. Maar het is een beetje een raar verhaal.. Ik had een regelmatige cyclus van 28-29 dagen. Toen ik net overtijd was (was er niet mee bezig, was opgenomen in het ziekenhuis) viel me ineens op dat ik misselijk was en toen dacht ik hey, ik ben overtijd.... Die week getest maar negatief. Omdat ik al eerder overtijd ben geweest omdat ik er zoveel mee bezig was, heb ik het toen laten rusten. Toen ik ongeveer 25 dagen overtijd was ben ik bij de huisarts geweest die vertelde dat er kans is dat ik een latere eisprong heb door een depressie dus die raadde aan om elke 2 weken een test te doen. Ik heb dit alleen niet gedaan omdat ik me niet gek wilde maken... Een paar weken terug ben ik weer gaan testen en de eerste 3 testen waren positief, maar de 3 daarna negatief.... Bij de laatste negatieve test was ik ervan overtuigt dat ik niet zwanger was dus heb het weer laten rusten en dacht ik zal vast snel ongesteld worden. Toch heb ik toen nog de HA gebelt en die zei ook dat de kans klein is dat het zo is, dus hij wilde nog even afwachten. Maar nu ben ik nog steeds niet ongesteld..... Ik heb eigenlijk nergens meer last van, alleen ben ik overdag heel erg moe en 's avonds kan ik niet slapen! En ik ontdekte eergisteren dat mijn buik lijkt te groeien. Niet echt te zien maar absoluut te voelen... Lijkt of mijn taille wegtrekt en het voelt heel strak en dikker aan. En net boven mijn schaambeen is het gewoon dikker als normaal, net zoals aan de zijkant bij mijn heupbotten..... Dus ik ga vandaag toch nog een test halen, en een afspraak maken bij de dokter. Ondertussen 'leef' ik wel alsof ik zwanger ben, voor de zekerheid. maar dit is echt té irritant.. Ik wil het nu gewoon weten!
Jeetje 76 dagen overtijd! Ik hoop voor je dat je óf weer snel positief test óf dat je ongi dan maar snel komt. Ik zelf ben 29 dagen overtijd.... nou ja... ook weer niet als ik mijn bruinverlies als ongi meereken... dan zou ik morgen of overmorgen mijn ongi moeten krijgen. Tot nu toe nog geen tekenen die daar op wijzen. Normaal heb ik pijnlijke borsten. Net weer negatief getest dus ik krijg er behoorlijk de sch**t van! Volgende week maar eens naar de huisarts als ik nog niet ongi ben. Ik vind dat nu toch wel geduldig genoeg ben geweest! Ik heb er vannacht zelfs over gedroomt... dat ik me meld aan de bali hahahaha! Groetjes Cynthia