Hallo iedereen, Ik ben nou ongeveer al een week aan het testen. Ik ben begonnen met de sensitest die je al 6 dagen van te voren kan doen. Die was elke keer echt super licht zo licht dat ik het alleen kon zien wanneer ik het staafje tegen de TLlicht hield. Maar ik had ook de midstream die je 4 dagen van te voren mee kunt testen gedaan ook van sensitest. Gister weer 1 en ze worden steeds donkerder. Maar nog niet echt zo dat het er af springt maar wel dat ik het kan zien zonder het staafje in het licht te houden. Wil dit nu zeggen dat ik zwanger ben? ik hoop het wel!. Morgenvroeg ga ik die van clear blue gebruiken waar je een plusje of een minetje krijgt. Ik ben benieuwd! Iemand ervaring hiermee en achteraf wel zwanger bleek te zijn? Groetjes
Ik hoop dat het bij jou wel wat betekent, maar bij mij was het een indroog lijntje. Ik heb precies hetzelfde gehad deze maand. Ik vertrouw Sensitest niet meer omdat ik al 2 weken lang lichte lijntjes heb met Sensitest. Maar bij jou worden ze wel duidelijk donkerder en ook roze? Ik zou gewoon dan een Kruidvattestje doen!
Ja hij verkleurd ook roze, en binnen de tijd.. nou iets erover heen het was elke keer zo als al dat roze op de achtergrond was verdwenen dat het lijntje steeds duidelijker werd. Maar ik heb ook al eerder met sensitest getest. Maar dan zag ik echt niets, helemaal wit. En toen was ik ook echt niet zwanger... dus ik hoop het
Nou met clear blue getest, maar niets geen eens een vaag streepje maar dat kan komen omdat de sensitest gevoeliger is. Hoop ik dan... Of geeft de sensitest wel eens vals positief, Het lijntje is echt wel een beetje paars en duidelijk kan hem zo zien zonder te slopen en in het licht te houden. Groetjess
ik heb wel vernomen dat de zw. testen van sensitest niet zo heel denderend zijn. Ik zou toch die van kv proberen (2 voor 5 euro) of anders de digi van cb, heb je ook geen onzekerheid met wel of geen streepjes
En ja hoor duidelijker kan niet, Clearblue digitaal gebruikt met zwangerschaps indicator. En met dikke letters ZWANGER 1-2 weken! Fijn gevoel zo duidelijk!.. Ergens wist ik het maar er kon nog veel gebeuren. Nu ook nog natuurlijk, maar ik ga van het positieve uit! Zo zie je maar sensitest is toch wel betrouwbaar! Alleen omdat je al zo vroeg kan testen, is er nog veel kans dat het mis kan gaan. Groetjess