He, Ik ben een vaste klant in het NODtopic maar wilde hier eigenlijk wat vragen. Zoals jullie kunnen zien aan m'n banner ben ik al 17 dagen overtijd maar heb vorige week negatief getest. Nuja, de ms zijn er nog steeds niet en ik wilde eens vragen aan iedereen die hier wel zeker zwanger is hoe hun afscheiding eruit ziet... Het is nogal een genante vraag, ik weet het, maar we zijn hier tenslotte allemaal vrouwen onder één dak en ik hoop dat ik dankzij jullie ervaringen een beetje wijzer kan worden... Ik begrijp echt niet waarom ik zo overtijd ga en toch negatief test. Liefs!
De eerste 2 weken dat ik overtijd was, was het een beetje rose-achtig van kleur. Ook iets meer als normaliter. Nu is alles weer normaal. Maar als ik jou was, had ik een afspraak gemaakt met de huisarts om daar te testen, of zal ik zelf nog een aantal testen halen! Succes, we horen het wel Groetjes, Kim
*proest* je doet je naam ook eer aan ik sluit me hier bij aan. misschien kan je huisarts uitsluitsel geven?
he, Ja ik weet dat velen al naar de HA zouden gaan maar ergens vind ik het zo raar om te doen als ik negatief test (vorige week). ik denk dat ik eerder nog wat testen ga halen ja. Vorige week had ik veel doorzichtige afscheiding en nu wit/gelig (jakkes ) bedankt voor de moedige reacties drieën
Ben niet meer zwanger, maar ik weet nog wel dat de afscheiding wat meer en wat steviger was. Maar niet echt bijzonder. Ben je anders nooit overtijd dan? Helaas was ik ook bijna altijd overtijd, soms wel 2, 4, 6 of nog meer weken. Echt heel vervelend als je hoopt op een zwangerschap, want je kunt niet van je lichaam op aan. Veel sterkte ermee, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Hoewel, als je een negatieve test hebt, héb je eigenlijk al duidelijkheid. Sorry voor m'n deprimerende antwoord.
He dat is niet erg, gewoon de realiteit. Ik ben nooit eerder zo ver overtijd gegaan, net daarom verbaast het me dus. Sinds september/oktober ben ik zonder nuvaring.
Mmmz, misschien heb je gewoon te vroeg getest? Bij mij testte wij eerst na 1 eek en 3 dagen en toen was het ook negatief. Maar mijn menstruatie bleef uit, en toen las ik op het internet (lang leve Google), dat je ook te vroeg kan testen omdat het hormoon HCG nog niet voldoende aanwezig is bijvoorbeeld. Toen ik na 1 week en 6 dagen testte zag ik wel een streepje. Weliswaar onduidelijk, maar het was er 1. Toch maar naar de HA gegaan en die gaf het finale antwoord Dus houd moet
he meiden/dames bedankt voor jullie reacties, echt tof! Zal nog ff moeten wachten op een nieuwe test... de auto heeft het begeven. Maar ik hou jullie zeker op de hoogte, beloofd! liefs