Hi meiden, zoals iedereen hier wel, zijn wij ook bezig met ons 1e kindje. vorige week, in het weekend, als ik van een cyclus van 31 dagen uit kan gaan, had ik mijn eisprong. maandag had ik ook weer last van mijn buik, dus ik neem aan dat dat de eisprong was.. nu ben ik sinds dinsdag ziek, grieperig. ik had opeens ook zere onderbuik, moest veel plassen ( maar kwam niks) en deed echt zeer. dus ik dacht ja hoor blaasontsteking! maar woensdag had ik er geen last meer van! dus dan zal het wel geen blaasontsteking zijn. sinds vannacht heb ik een zeurende onderbuik, raar gevoel, en erop liggen is niet prettig. maar wat ik mij afvraag he, hebben meer vrouwen hier last van gehad na de eisprong, en waren sommige in die ronde ook zwanger geraakt?
Vorige maand had ik iets dergelijks: ik kreeg ineens verschrikkelijke pijn in m'n onderbuik. Werd er gewoon misselijk van. De pijn werd na 10 minuten minder, waarna ik nog 2 dagen lang last heb gehad van mn buik bij niesen, gaan zitten en elke stap die ik deed. Voelde me verder ook grieperig. Ik zag aan ovulatietest en temperatuurstijging dat ik die dag mijn eisprong had gehad, maar vroeg me toen ook af of het ms een blaasontsteking was, want die pijn had ik nooit eerder meegemaakt. Toen de pijn na 2 dgn ophield, was het voor mij in elk geval duidelijk dat het mn eisprong was geweest. Sterkte!