Hey lieve toekomstige moeders, Ik ben erg nieuwsgierig hoeveel rondes jullie bezig waren tot jullie zwangerschap. Voor ons word het nu ronde 3. Spannend allemaal. Ben benieuwd naar jullie reacties!!
Ronde 1!!! En ik besef heel goed hoeveel mazzel ik heb!! In ieder geval heel veel respect voor de dames die al heel wat rondes erop hebben zitten!! De aanhouder wint zeggen ze..!
zit nu in ronde 3 en ik hoop dat het deze maand raak is . en dat hoop ik voor nog veel meer meiden & natuurlk voor jou ook
Omdat ik zo onregelmatig ben/was, heb ik nooit in rondes geteld maar aan m'n banner kan je zien hoe lang we bezig zijn...
wij weten eigenlijk niet precies hoeveel rondes, we waren er eerst nooit echt mee bezig maar wel altijd zonder de pil en zonder condoom gevreeen , dit was vanaf dat me zoon 1 jaar was. pil nooit meer geslikt na bevalling. zoon is nu 4 jaar oud en zie banner...
1. zwangerschap ronde 1 (helaas MA 10wkn, jan.2009) even pauze ingelast, en nu opnieuw ronde 1 (hoop dat het weer in ronde 1 raak zal zijn)
Mijn laatste zw-schap was ruim 9jaar geleden... en nu in ronde 15 wachtend op 16.. dus valt nog mee bij jou