online positiemodetips gezocht!

Discussion in 'Zwangerschap' started by anael2009, May 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anael2009

anael2009 Actief lid

Nov 26, 2008
    478
    0
    0
    hoeft niet perse online te zijn, maar valt me zo op dat het zo moeilijk is om betaalbare en leuke positiemode te vinden.. ben zaterdag arnhem in geweest, maar viel ook al tegen.. of het is allemaal zo bejaard en soepjurkerig of het is schreeuwend duur! ben 29 kom op zeg wil er hip zwanger uit zien, niet als een oud moedertje..

Woon zelf bij Lochem, en nog niet zo lang, dus weet niet waar ik hier moet zoeken!

Wie heeft er tips? en anders ga ik naaktlopen hoor!

x

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

H&M heeft betaalbare kleding vind ik. Ook miss Etam vind ik wel meevallen. Anders wat dacht je van marktplaats? Staan hele leuke dingen op voor weinig geld.

Ik vind het vaak ook duur helemaal als je bedenkt dat je het niet lang aan hebt.

3. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
  4. anael2009

anael2009 Actief lid

Nov 26, 2008
    478
    0
    0
  5. anael2009

anael2009 Actief lid

Nov 26, 2008
    478
    0
    0
    nou ik vind het bij miss etam veel zwart en andere donkere kleuren, maar ben er ook al achter dat dat per winkel verschilt... hen zelf ook al wat bij miss etam gekocht, maar dan ben je zo 40 euro kwijt voor een tuniek!

6. anael2009

anael2009 Actief lid

Nov 26, 2008
    478
    0
    0
    als ik ooit het lef er voor heb en het geld, ga ik hier ook zoiets beginnen.. gewoon betaalbare positiemode in de achterhoek.. is veel vraag naar merk ik hier..

7. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

Aug 18, 2008
    1,472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    http://www.bellyfashion.nl

Verkopen ze leuke kleding van Noppies, Mamalicious en Queen Mum. Prijzen liggen lager dan in de winkel.

8. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

Nov 24, 2008
    313
    0
    16
    Ikzelf heb wat tops van Dyanne Beekman, dit wordt verkocht bij de C&A. Helemaal niet duur!!!

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    Tja, wat is duur? En wat is hip? ;)

Ikzelf vind de Miss Etam positiemode echt heel lelijk, zelfs een jeans lijkt er wel een soepjurk... :) Ik hou zelf van kleding die mooi aansluit op mijn lichaam en daar heb ik Miss Etam nog niet op weten te betrappen, het zit altijd wel ergens veel te ruim.
    H&M is vrij betaalbaar maar wel goed zoeken naar iets "anders", ook daar vrij veel basic vind ik. En broeken vallen vrij krap (bij mij dan met maat 42/44 van broek). Wel al een stuk hipper en meer van deze tijd (vind ik hoor!) dan Miss Etam.

Ikzelf heb toch wel geïnvesteerd in wat duurdere kleding van een boetiekje speciaal met positiekleding. Ben er erg tevreden over en ook daar heb ik een Mamalicious jeans weten te vinden voor maar 40 euro. Maar goed, Lochem ken ik niet dus zou niet weten waar je in de omgeving leuke positiekleding zou kunnen vinden.

10. miffy79

miffy79 Lid

Apr 15, 2009
    52
    0
    6
    Interieurarchitectuur
    Het is niet eens positiemode, maar hij zit heerlijk! Misschien een tip.
    Een gebreide rib-tuniek van de kruidvat voor 11,99. Hij heeft korte mouwen, maar je kunt er ook een ander truitje onder dragen.
    Heb hem gewoon een maatje groter gekocht dan ik normaal heb. Kon hem natuurlijk niet passen, maar hij rekt heel goed mee :D
    In Lochem zit er ook één (Ben er wel eens geweest ;) )

Share This Page