blaasontsteking

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by marjonz, Jun 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marjonz

marjonz Lid

Oct 25, 2007
    73
    1
    0
    hallo,

heb ik weer! ik ben morgen uitgerekend en heb 9 maanden lang een prima zwangerschap gehad zonder kwaaltjes en klachten. maar nu heb ik blaasontsteking. ben vanochtend naar de huisarts geweest met mijn urine en dat zag er niet goed uit. heb een fikse blasontsteking. heb nu een antibioticakuur gekregen die geschikt is voor zwangere vrouwen (amoxicilline)

maar nu zit ik alleen thuis en heb er zo`n moeite mee dat ik nu medicijnen ga nemen. de baby is nu helemaal volgroeid en het kan elk moment geboren worden, de twijfel slaat nu toe, zal ik wel aan die medicijnen beginnen en kan het echt geen kwaad??

zou iemand deze twijfel bij mij weg kunnen nemen en me advies kunnen geven?

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het is belangrijk ze wel tenemen!!!!
    Een onbehandelde blaasontsteking kan naar je nieren toe gaan en ook daar voor een infectie zorgen. Ook kan een blaasonsteking weeen opwekken, niet dat dat bij jou nu er zou zijn maar vaak zijn het geen goede weeen en moet je een infuus enz krijgen.
    Heeft de huisarts jou urine op kweek gezet? Dit is wel verstandig want het is belangrijk om te weten welke bacterie de onsteking heeft veroorzaakt.

Imke

Share This Page