Donderdag ingeleid, nog tips?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch28, 4 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Aankomende donderdag word ik ivm hoge bloeddruk ingeleid, erg spannend dus! Ik vraag me dan ook af of er iemand tips heeft, of dingen weet waar ik rekening mee moet houden of waar ik me op voor moet bereiden.

Groetjes

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    spannend meid.

Ik zou nog even de laatste dingetjes doen die je wilde doen.
    Heb je voldoende eten en drinken in huis en ingevroren?

Maar ik denk het belangrijkste, geniet nog even van je dikke buik en probeer nog even te ontspannen.

Succes donderdag!!!!!!!!!

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Oww wat spannend zeg!

ik zou ook gwoon nog ff de laatste dingetjes doen die moeten gebeuren ofso, en lekker proberen te relaxen.

wie weet nog even extra speciaal een keer iets doen samen met je vriend-man omdat je dan echt weet dat je daarna druk met je kleintje bent.

suc6!

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    oh oh oh foto's maken van je buik!!!!!!

Nog even de laatste kiekjes voordat hij weg is

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Misschien aan je dokter vragen wat je kunt doen, mocht je niet kunnen slapen? Ik kon de nacht voor het inleiden (had het die dag ook pas gehoord) niet slapen door de spanning en daardoor was ik al gesloopt toen ik nog moest beginnen.

6. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Probeer i.d. zoveel mogelijk te rusten. Desnoods om een slaappilletje vragen voor de nacht ervoor. Er zijn slaappillen die je gewoon mag. (Heb ik in het ziekenhuis ook gehad). Zorg voor voldoende leesvoer e.d., want het kan evengoed nog even duren.
    Geef het goed aan, als je het idee hebt dat je teveel pijn hebt, of dat het te lang duurt. Als je een hoge bloeddruk hebt, moeten ze je tijdens de bevalling extra goed in de gaten houden.

Heel veel succes en geniet nog even van het zwanger zijn!!

7. gezinnetje

gezinnetje Actief lid

11 dec 2008
    164
    0
    0
    gelderland
    hoi

ik kreeg ook 1 dag van te voren te horen dat ik ingeleid werd
    heel spannend
    we hebben boodschappen gedaan voor de kraamtijd
    en van alles eigelijk nog wel
    zorg dat je een foto toestel hebt met exstra batterije
    ik deed er 10 en half uur over
    ze hadden tot 3x toe het aparatje zachter gezet waar door de ween weer minder heftig werden
    achteraf zeiden ze dat ze even door hadden moeten zetten
    ma ja de bevalling ging goed op de hechtingen na 2 keer persen en ze was er een gezonden meid van 3790 gram
    een dikkertje het is heel spannend en ik wens je alle succes en iedereen evaart het anders de ene bevalling is de andere niet
    groetjes en veel succes zet hem op!
    groetjes gezinnetje

8. Allergrootste tip: Verheug je er niet teveel op -_-'

Ik hoorde op 16 maart dat ik 17 maart ingeleid zou worden, en was er van overtuigd dat ik m'n kindje ook die dag meteen vast zou kunnen houden, maar meneer kwam pas op 19 maart ter wereld :p

Neem boekjes mee, eventueel een laptop als ze internet hebben in het ziekenhuis waar jij naartoe gaat, en eten en drinken wat je lekker vindt (bij mij op de zaal stond de hele koelkast vol met potten augurken *schaam*)

Ik heb op 16 maart nog even snel de geboortekaartjes geregeld ;)

En ik heb alles nog even 'voor de laatste keer gedaan'
    De laatste keer douchen met buik, de laatste keer op de foto met buik, de laatste keer tv kijken met buik..
    Zo nam ik er een beetje afscheid van ;)

Heel erg veel succes en sterkte!

9. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Bedankt voor alle tips!
    Vind het zoooo spannend, moet er niet teveel aan denken anders maak ik mezelf helemaal gek.
    Hoop ook zo dat het het inleiden inderdaad geen dagen gaat duren en dat het geen drama bevalling wordt. Hoop dat ik donderdag al een rijpe baarmoedermond heb. Maar ja, dat horen we dan wel.

Groetjes!

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    neem genoeg eten mee zoal sultana en pakjes drinken etc...je krijgt daar ook wel wat maar komen niet zo vaak langs met drinken en eten..

11. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Ik wil je alvast heel erg veel succes wensen en probeer er alsjeblieft niet van uit te gaan dat het snel gaat lukken. Het is namelijk zo'n tegenvaller als het een paar dagen duurt.
    Mij hebben ze vorige week ingeleid en dit is jammer genoeg mislukt na 3 dagen gellen :x en hebben ze me weer naar huis gestuurd :x Bij jou zal dit niet gebeuren ivm je bloeddruk maar hou er wel rekening mee dat het even kan duren!!

Heel veel succes en ik hoop dat je je kleintje snel in je armen hebt :D

12. joyce1

joyce1 Lid

10 feb 2009
    96
    0
    0
    Ik ben ingeleid bij 38+2, net als jij, ook ivm hoge bloeddruk. Ik hoorde het 1 dag van tevoren, ze hadden toen bij mij al gevoeld of de baarmoedermond week was en dat was zo dus ben ik de volgende dag aan het infuus gekomen om 9 uur, om 12 uur begonnen de weeen, om 13 uur werd het pijnlijk en om 17 uur mocht ik persen om 18 uur was ons meisje er. Ik hoor steeds dat een ingeleide bevalling zwaarder is, t was mijn eerste bevalling dus ik heb geen vergelijkingsmatreriaal maar ik vond het heel erg meevallen. De laatste "zwangere dag" heb ik de laatste dingetjes in huis gedaan, en me vooral erg druk gemaakt (wat niet mag natuurlijk met een hoge bloeddruk), op die manier probeerde ik er niet aan te denken. Ik heb die nacht wonderwel goed geslapen. Ik wens je heel veel succes morgen en alvast gefeliciteerd met jullie wondertje

13. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Er rekening mee houden dat het lang kan duren. Dus neem voldoende 'vermaak' mee, muziekje etc.
    En vooral ontspannen blijven, want een inleiding kan soms wat heftiger zijn dan een normale bevalling.

succes!

groetjes,
    cheyenne

14. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Dank je, ook voor je positieve verhaal! Hoop dat het bij mij net zo gaat en dat het me lukt om me vandaag niet te druk te maken. Al is dat erg moeilijk:).

15. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Spannend!! Ik word vrijdag ingeleid...
    Ik heb vandaag nog even alle was erdoor gedraaid, alles even dwangmatig schoongemaakt... hihi... Toch wel makkelijk als je het een beetje kunt plannen... :D Verder loop ik veel te relaxen, en wil idd nog even foto's maken van mijn buik...
    Geniet er nog van! En zet 'em op!

16. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0

Jij ook veel succes!!

17. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    Dames heel veel succes met de bevalling

18. Kimama

Kimama Actief lid

7 jun 2009
    107
    0
    0
    Spannende dag vandaag! Geslapen?
    Ik ben met mijn dochter ingeleid door langdurig gebroken vliezen.
    Ik kreeg een infuus en werd aan t CTG gelegd en kon mn bed niet meer af (dat gaat nu heel anders hoor).
    Het ging bij mij pas goed toen ik kon ontspannen en in mn weeen mee kon gaan, en dat lukte pas na een spuit in mn been.
    Dus mijn tip: als ze het vragen omdat ze zien dat het niet zo soepel gaat, zeg ja tegen pijnstilling!
    Haha, maar hoop voor je dat t niet nodig is hoor.
    Veel succes vandaag!!

19. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    heb even zitten lezen en wilde veel succes wensen voor de bevalling!!!

Deel Deze Pagina