Hallo ik had een vraagje als je eventueel zwanger bent, ik weet het nog niet zeker ben nu al even overtijd maar bij mij werkt een test niet echt, heb je dan sneller kans op een blaasontsteking? Ik ben elke ochtend misselijk als een kat, moet heel de dag door naar de wc, en sinds vannacht begint het gevoelig te worden met plassen. Ook had ik tijdens het afvegen een paar keer echt heel licht bruine afscheiding. Morgen ga ik naar de gynaecoloog, eindelijk, en dan weet ik alles zeker. Dus tot morgen zit ik nog in spanning wel of niet.
Je hebt wel een verhoogde kans op blaasontsteking tijdens de zwangerschap. Heb ik ook last van gehad. Veel succes morgen bij de gyn!
Dank je wel Als dat morgen nog nodig is, ik weet het even niet, 2 uur geleden naar de wc en had wat oud bloed, komen dan toch die duivels eraan? Verder doet wel mijn buik pijn, maar niet zo als wanneer ik ongi moet worden. En nu had ik er weer helemaal niks zitten. Heb maar een andere broek aan wezen trekken, verdraag helemaal niks op mijn buik en ben nogfsteeds misselijk, of is dat nu van de stress ja of nee? hoop dat ik morgen uitsluitsel krijg en dat het antwoord ja je bent zwanger is.
oud bloed kan altijd, dat hoor je heel vaak bij een eventuele zwangerschap! De moed nog niet verliezen meid!
Dank je O ik zou het wel heel graag willen, mijn dochtertje is alweer 3 dus het wordt wel tijd voor een zusje. Ja of een broertje, kan ook he
Nou ik ga er denk ik maar uit dat ik gewoon ongi wordt en ga morgen toch nog wel even naar de gyn. Het voelt nog niet als ongi want na 2 weken overtijd kruip ik dan over de grond van de pijn. Nu voel ik het alleen een beetje in mijn onderrug, is ook niet gewoon voor mij. En ben ik nog steeds niet lekker, als in beetje misselijk. Mijn borsten zijn iets gevoelig, maar ik vertrouw mijn eigen lijf niet echt meer. Net alweer een beetje afscheiding, weer donkerbruin. Is ok niet gewoon, meestal wordt het meteen heel erg, nu is het om de twee drie uur een betje afscheiding. Heb maar een verbandje in gedaan.
Ik heb ook sinds een week wat last van bruinige/rode afscheiding. Soms en alleen bij het plassen. Nu heb ik gelezen dat het inderdaad een blaasontsteking kan zijn. Ik ben bijna 7 weken zwanger en was natuurlijk enorm bang dat het een miskraam zou worden!Vanmiddag hoor ik de uitslag:blaasontsteking of niet!Kan dus ook zijn dat je toch zwanger bent en een blaasontsteking hebt, vandaar dat bruinverlies! groetjes