...of ben ik de enige? vast niet vermoed ik zo... Het maakt niet uit hoe vroeg of laat ik in mn mand kruip... ik word elke nacht een aantal keren wakker. Soms om te plassen maar vaker gewoon... voor het gewoon Is het zo dat je tijdens je zwangerschap lichter slaapt? Ter voorbereiding voor als de kleine er straks is ofzo? Ik slaap volgens mij zo licht dat ik wakker word van cyntjeman's gesnurk en zo hard gaat dat niet, ik word namelijk al chagerijnig als ie ietwat zwaar ademt. Afgelopen nacht ook... ik dacht nog, als het rond 6en is dan sta ik maar op. Helaas was het nog maar 4.08 uur dus tja... dan toch maar weer proberen. Iemand tips? Of moet ik me er bij neer gaan leggen dat ik toch wel degelijk op mn moeder lijk?
Hoi hoi, Ik slaap ook slecht. Word elke nacht wel een aantal keer wakker. Heel erg vervelend, had dit ook tijdens mijn vorige zwangerschap. Ik probeer wel op tijd naar bed te gaan maar ook dan regelmatig wakker. Ik probeer overdag vaak nog een uurtje slaap te pakken. Wat alleen lukt als ik niet werk. Helaas heb ik niet de goude tip voor je dus lees ik even gezellie mee. Groetjesss Jetje
Ja hier ook met vlagen. Tip: gebruik oordoppen voor je man. En voor d rest is het jammer maar het is niet anders helaas.
ja je slaapt goed, of je slaapt niet goed. ik heb de gehele zwangerschap heerlijk geslapen. ja ik moest er soms 3x uit om te plassen. soms maar 1 keer. maar over het algemeen sliep ik zo weer in. ik ben echt bevoorrecht als ik het zo hoor. ik zou er niet te veel bij stil staan. als je het aanneemt dat het nu eenmaal zo is, is het psychisch ook niet erg en een probleem. tis maar hoe je er tegenover staat (slaap nu laatste 3 weken ook slechter) STERKTE MEID! XX pina
Juphier ook. Ik slaap de laatste weken ook niet voor 2 uur 's nachts. En dan nog moet ik er 2-3 keer uit om te plassen. Het is gelukkig nog maar voor eventjes en dan hebben we het straks niet zo moeilijk als de kleine zich 's nachts elke keer meldt.
Ik slaap ook echt waardeloos, al vanaf het begin! ten eerste heb ik de hele nacht het gevoel te moeten plassen. Daarnaast ben ik een buikslaper en dat lukt nu niet echt lekker meer, dus dat betekent dat ik nu de hele nacht lig te draaien. Ook heb iok last van "restless legs" waardoor ik geen houding weet te vinden. Tegen de ochtend heb ik dan ook nog elke keer een soort van krampachtige pijn in mijn rechterbeen!! :x Heerlijk he, dat slapen tijdens de zwangerschap!! Gelukkig is het voor een goed doel!!
hier ook elke nacht weer een probleem. Ga doodmoe naar bed maar lig vervolgens uren wakker. En dan slaap je net kan ik eruit om te plassen en voordat ik dan weer slaap ben ik weer even verder. Hoort erbij geloof ik
Sinds ongeveer een week slaap ik ook heel slecht. Ben 's ochtends vaak al rond vijf uur, half zes wakker en kom dan echt niet meer in slaap. Ach ja, heb me er nu maar bij neergelegd en ga nu 's middags maar even een uurtje liggen.
Ik had het ook tijdens mijn zwangerschap! Maar ook van het vele plassen kwam het..je slaapt gewoon wat onrustiger vind ik erdoor..
Hou op, schei uit, word er helemaal gek van! Gelukkig nu met verlof, misschien wat vaker overdag even liggen?
Tijdens mijn zwangerschap van Ayla heb ik vanaf het begin echt vreselijk beroerd geslapen. Met als dieptepunt nachten waarin ik soms maar 2 uur sliep . En dat terwijl ik normaal juist altijd heel goed slaap. Ik heb er helaas geen remedie tegen kunnen vinden, maar probeerde wanneer dat kon lekker languit op de bank te liggen en bijvoorbeeld in de weekenden 's middags wat te slapen. Gek genoeg was het na de bevalling direct over. Ik moest er toen 's nachts natuurlijk wel uit voor een voeding, maar daarvoor en daarna sliep ik heerlijk.
Pff hier er ook last van hoor! Voor het vele plassen hielp bij mij alleen s'avonds na eten niet meer drinken. Maar ook dat werkt de laatste paar weken niet meer. Het hoort er gewoon bij en dat zal de vk/gyn ook zeggen als je het aangeeft. Alleen voor de allerlaatste loodjes kan je slaapmedicatie krijgen. Heb nu slaapmedicatie maar dat was omdat ik uitgeput begon te raken en dan is het niet zo fijn bevallen.
Zoals ik al verwachtte ben ik dus niet de enige Overdag ga ik ook een uurtje liggen en dat is echt wel lekker! Mijn laatste 2 werkweken werk ik van 13 uur tot 17 uur.... dus moet ik even kijken wanneer ik een dutje kan doen. Alvast welterusten voor vannacht meiden!
pff breek me de bek niet open, heb hetzelfde probleem, ieder uur wakker soms, en dan ook nog een peuter die overdag niet meer slaapt, ik ben gesloopt voordat ik aan de bevalling begin denk ik....
Ik slaap de laatste tijd ook bagger slecht!!! Val meestal rond 01:30/02:00 uur pas in slaap. kan daarvoor echt de slaap niet vatten.(gewoon wakker....net of je 10 koppen koffie met caffeïne gedronken hebt). En 's morgens ben ik dan alweer rond 05:00/06:00 uur ook klaarwakker en val in slaap net voordat ik eruit moet. Met als gevolg dat ik overdag zo moe ben. Ik ben ook niet echt een typ om overdag te slapen. En ben trouwens nu ook nog aan het werk. Na volgende week heb ik verlof, dus hopelijk kan ik dan iets langer uitslapen en uitrusten.
Hai allemaal, Hier hetzelfde probleem. Soms slaap ik de hele nacht niet. Tip van mijn verloskundige: Eruit gaan even wat warms gaan drinken beneden en na ongeveer 20 minuten weer op bed gaan en proberen om opnieuw in slaap te komen. Het is ter voorbereiding voor de kleine, voeden. Succes iedereen
Ik ben nog niet zo lang als julie wakker,,Maar ik kan ook niet slapen en word steeds wakker. Dus dat zal wat beloven voor de rest van de zwangerschap, Hoop dat julie snel beter zullen slapen!
Ik val gelukkig wel snel in slaap omdat ik dan gewoon zo moe ben! maar standaard 2 a 3 keer per nacht wakker om te plasen..de laatste week gelukkig maar 1 keer per nacht plassen.. en idd het is een idee om niet meer te drinken voordat je gaat slapen alleen word ik dan wakker met een droge mond en moet ik iets drinken.. verder word ik standaard uur of 2 wakker met pijn in mijn bekken/rug en kan ik me draai niet meer vinden pfff vannacht met een kruik geslapen en best goed geslapen moet ik zeggen!
Heel herkenbaar. Niet alleen om te plassen. Soms ook om wat te drinken. Dat plassen heb ik wel vaker gehad, ook toen ik niet zwanger was. Maar dat drinken? Nieuw voor mij. En als ik dan gedronken heb kan ik weer verder slapen. Maar echt een "dorst" gevoel heb ik niet. Erg vreemd. En inderdaad, slapen overdag. Heerlijk!!! Vooral in de auto Gelukkig rijd ik niet. Rijd enkel korte afstanden, naar mijn werk en terug. Maar naar mijn ouders (40 min rijden) en ik ben weg hoor binnen 5 minuten. En wordt pas wakker als we thuis zijn. Gisteravond ook, heerlijk 2 uurtjes geslapen net voor het eten. En dan gisteravond na Ik hou van Holland (22:00 uur) naar bed, terwijl ik toen al tegen mijn slaap zat te vechten.