Hallo, Ik heb de laatste dagen wat vaker ongi krampen en harde buiken. De krampen ongeveer 5 keer per dag (ongeveer een minuut) en de harde buiken vaker, maar heb er verder geen last van. Nou moet ik maandag naar de vk dus zal dan urine meenemen. Hun kunnen daar ook testen op blaasontsteking. Zijn deze klachten normaal? Bij mijn dochter heb ik het niet gehad. (ja wel eens af en toe een harde buik maar niet zo vroeg al.)
Ik heb tot nu toe nog geen last gehad van harde buiken en pijn (af en toe een steek, meer niet). Geen idee dus of het normaal is, als je twijfelt zou ik gewoon even de verloskundige bellen!
Nog meer rust haha ik doe al niks . Als ik er morgen nog last van heb bel ik wel even. Mijn buik is nog altijd hard sinds ik dit bericht getypt heb.. En daarvoor al eventjes. Morgen met de kids naar juliana toren dus echt rust houden zit er niet echt in (kaartjes hebben we al), maar gelukkig gaan we met 2 kleine kids. Dus we blijven niet lang.
vk bellen morgenochtend(ja zaterdag, niet wachten tot maandag met deze reactie van jouw buik) en urine inleveren bij haar of huisartsenpost..
Hoef je dan echt geen andere symptomen te hebben bij een blaasontsteking? Net is de harde buik een kwartiertje weg geweest maar inmiddels weer terug. Gelukkig iets minder als hiervoor. Het kan natuurlijk maar zo zijn dat het morgen beter gaat, dan wacht ik maandag zowiezo af. Blijft mijn buik hard morgen dan maar even bellen
Ik had nooit symptomen bij blaasontsteking hoor! Alleen vaker kleine plasjes, maar dat hoort nou eenmaal bij een zwangerschap, dus zou ik het nu ook niet meer aan kunnen zien.
Sinds gistermiddag weer veel last. Krampen, harde buiken en enorme steken in mijn liezen.. Zou het niet kunnen komen van de groeiende baarmoeder? Ik herken het niet van de vorige zwangerschap, maar toch..
Ik zou voor de zekerheid toch even de verloskundige bellen, baat het niet, dan schaadt het niet. Ik vind het een beetje raar klinken op deze termijn eerlijk gezegd...
Ja ik ga nu zo naar een verjaardag dus wacht het even af.. Zolang het niet erger wordt dan he. Als het erger wordt bel ik wel. MOrgen mag ik naar de vk. Ik zal gelijk urine meenemen dan kunnen ze controleren op een blaasontsteking. De steken in mijn lies lijken mij meer bandenpijn toch? Dat zit in je lies toch?
Die steken in je lies weet ik eigenlijk niet, heb héél af en toe een hele erge steek in mijn liezen, maar dat is een paar seconden en gebeurt erg weinig. Verder ook nog geen harde buiken of krampen gehad. Dus weet niet of ik nou zo verwend ben of dat het bij jou niet goed zit, maar als het bij mij zou gebeuren, zou ik me wel ernstig zorgen gaan maken dus Fijn dat je morgen weer naar de vk moet in ieder geval, dan zou ik er zeker even naar laten kijken. En tot die tijd héél rustig aan doen!
De krampen zijn wel meer geworden. Dat terwijl ik de hele dag gezeten heb. Soms is het even een half uurtje weg en dan ineens weer meerdere krampen. Pff.. morgen 13.30 uur mag ik erheen.
Ik zit met je mee te lezen omdat ik ook last heb van harde buiken.... een blaasontsteking was het dus niet? Maar je moest toch ook naar de vk vandaag? wat heeft die erover gezegd dan?
Ja daar ga ik nu zo heen.. Dus ik ben benieuwd. Het is minder als ik rust, maar ook als ik al een uur lig kan ik nog steeds spontaan kramp krijgen enzo.
Die krampen en steken in je liezen lijken mij meer bandenpijn te zijn. Zo rond de 20 weken krijgt je baarmoeder een groeispurt waar je veel last van kan hebben. Zit je nog niet aan maar de een heeft dat vroeger dan de ander. Ben benieuwd wat de vk zegt!
Die steken was ik inmiddels achter dat dat door mijn BI komt. Volgens de vk heb ik al last van voorweeen. Bij mijn dochter had ik die vanaf 28 weken en dat is al heel vroeg voor de 1e. Ben er blijkbaar heeeeel erg vatbaar voor. Vooral veel rusten om te zorgen dat het niet erger wordt.