Hoi Dames, Onze dochter heeft nu in twee maanden tijd voor de tweede keer een blaasontsteking. Heeft er dit keer wat meer last van dan de vorige keer. Nu krijgen we een verwijzing voor de kinderarts voor nader onderzoek omdat het op deze leeftijd niet normaal is dat ze een blaasontsteking heeft. Drinken doet ze goed en daar let ik ook altijd weer op. Iemand hier ook ervaring mee? Groetjes,
Heb er geen ervaring mee, ons meisje is er wel 3x op getest maar bleek iets anders te zijn elke keer. Veel beterschap en hopenlijk kan de ka je vertellen waar het vandaan komt.
Mijn dochter was vijf maanden en had hoge koorts al een paar dgen lang. De ha stuurde me direct door want ze wilde een blaasonsteking uit laten sluiten. De kindearts toen vertelde me dat er bij baby.s die blaasonsteking hebben er vaak iets mis is bij de nieren of de blaas incombinatie met blaasontsteking Niet gelijk schrikken hoor je zult maar gewoon een kindje hebben dat heel gevoelig is met haar blaas en dat het niet iets ernstigs is verder maar dit is wat de ka mij toen vertelde. En mijn dochter bleek gelukkig geen blaasontsteking te hebben wel een virusje in haar bloed. Dag er na was de koorsts weg zal je net zien. Sterkte er mee verder.
Dames bedankt voor de reacties. Ik ga me nog maar even nergens druk om maken. Ik hoor wel wat de kinderarts mij te vertellen heeft. De antibiotica kuur slaat gelukkig wel aan.