Soms ben je gewoon trots en moet je dat even delen. Geen praatwonder, geen loopwonder, geen IQ wonder.. nee, gewoon mijn dochter. Ze is één geworden en ik vind het zo'n lekker grietje. Ze is heel anders dan mijn zoon (waar ik knettergek op ben) en op haar heel eigen manier weer zo leuk en gezellig. We hebben een heerlijke verjaardag gevierd, ze heeft genoten van de aandacht (ze zal in komende maanden ook vast gaan genieten van alle kadootjes die ze heeft gekregen), de taart (zie foto), de slingers, de ballonnen! Ze is mijn meidje en de herinneringen aan vorig jaar komen (hard) terug. Griep, de geboorte en toen het ziekenhuis! Wat was het spannend een paar dagen lang maar nu ligt ze lekker in haar eigen bedje te slapen. Eén jaar alweer en zo'n lieverd! Ze hoort bij ons!
Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je dochter!! Zo te zien zit ze heerlijk te smikkelen van haar taart. Het is jullie wonder en meer heb je niet nodig om trots te zijn.
Gefeliciteerd! Wij hebben vandaag ook mijn zoontje z'n eerste verjaardag gevierd. Wat gaat het snel he!
Wat een leuk stukje! Proficiat met de eerste verjaardag van Pom! Snap zo ontzettend goed, dat trotse gevoel. Heerlijk om zo van je kindje te kunnen genieten
wat heerlijk heh, gefeliciteerd!!! lijkt me ook ect een punt dat je zo terug denkt aan hoe het allemaal "begon" geniet ervan!
Gefeliciteerd, logisch dat je trots bent!! Maar jee, wat gaat het snel zeg... Voor mijn gevoel is het nog maar kort geleden dat je hier kwam vertellen dat je bevallen was.