Hallo, vorige week heb ik positief getest.. deze week weer.. vorige maand had ik een miskraam.. arts heeft me dus doorgestuurd voor een echo.. ik zou nu ong 5,5 week zijn.. gister echter konden ze niks zien op de echo wat op een zw.schap zou lijken.. bij de eierstokken ook niks.. ik moest vandaag dus terug.. weer een echo en de gyn d8 iets te zien bij mn eierstokken.. ik moest dus een kijkoperatie ondergaan en waarschijnlijk zou een van mn eierstokken verwijdert worden.. eenmaal na de kijkoperatie kwam de gyn naar me toe en vertelde dat ze niks hebben kunnen vinden.. niet bij mn eierstokken en niet in mn buik.. voor zover ze konden zien.. ze hadden mn buik wat opgeblazen zodat ze wat beter konden kijken en of er geen ontsteking zat ofzo.. maar ze hebben niks kunnen vinden.. Ik heb ook geen buikpijn en geen bloedverlies.. ook niet gehad (behalve de miskraam dan 5,5 week geleden) dus nu moet ik overmorgen weer terug voor een echo en een hcg meting.. gister was het hcg 4064 en ik zou 5wkn en 2dgn zwanger zijn.. maar er was dus niks te zien.. volgens de gyn moet je bij zo'n hoog hcg egt wel iets zien in de baarmoeder.. mijn vraag dus: kun je bij zo'n hcg tog nog heel pril zwanger zijn en dat er dan tog nog niks te zien is op de echo omdat t nog te klein zou zijn?? groetjes MoesCH
Hoihoi, Ja dat kan! Ik zou een zwangerschap nog zeker niet uitsluiten! Hopelijk zie je de volgende keer iets meer! En weet je waar je aan toe bent want dit is ook gek, torenhoog Hcg maar nog niemand weet waarvan. Imke
hartstikke bedankt voor de reactie! ik hoop dat ze zondag idd wat meer kunnen zien! en maar hopen dat de ingreep dan geen invloed op de zwangerschap zal hebben!