Blaasontsteking

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Tanja20, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ik twijfel of ik blaasontsteking heb, en laat t morgen ff onderzoeken door de HA.
    Ik heb er regelmatig last van, maar tijdens zwangerschap "voelt' het anders heb ik
    me laten vertellen...

Ik vraag me alleen af wat de gevolgen zijn als je met een blaasontsteking door
    blijft lopen.
    Iemand enig idee?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Weet alleen dat t je bevalling kan opwekken..

3. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ja idd,het kan overgaan in een nierbekken ontsteking,en dat kan ervoor zorgen dat je vroegtijdige weeen kan krijgen...

Groetjes,

4. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Betekend dat dan ook kan op een miskraam ?

5. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Jep... Om dit moment kunnen ze de weeën nog niet stoppen, is nog te vroeg (had ik bij vorige zwangerschap voor,heb geluk gehad)
    Dus zo snel mogelijk urinestaal bij de HA brengen ;)

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb, maar t lijkt me niet. Ik heb er nog nooit iemand over gehoord dat ze n miskraam hebben gehad door n (verwaarloosde) blaasontsteking, jij wel?

7. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    De VK zei wel tegen mij dat blaasontsteking gevaarlijk zou kunnen zijn voor je kindje als je zwanger bent. Dus dat je het altijd moet laten onderzoeken en behandelen.. Maar ze heeft niet uitgelegd waarom dat dan was...

8. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    misschien een tip (heb ook heel veel blaasontsteking gehad.. :( )

-drinken van cranberrysap (gewoon verkrijgbaar in de supermarkt)
    -vitamine c tabletten nemen

succes

9. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Ik heb een kennis die met 25 weken een tweeling is verloren door de gevolgen van een verwaarloosde blaasontsteking dus ik zou het zeker even laten controleren voor je eigen gemoedsrust.
    x

10. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Altijd laten controleren wanneer je het niet vertrouwd. Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap 3 keer een blaasontsteking gehad en kreeg daar zulke harde buiken van! Nu in deze zwangerschap moet ik preventief elke maand mijn urine laten controleren.

11. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi!

Ik heb dus 2 weken terug ook mijn urine laten testen, maar kwam niks uit en moest ik het dus opnieuw laten testen en ik had zoiets van nou ik wacht nog wel even.
    Nou de laatste paar dagen zat ik echt met plassen op de wc...met een ophouding van...uhh, zo zeer!
    En jawel heb een fikse blaasonsteking en gelijk een kuurtje gekregen.

Ik heb ook inderdaad veel last van harde buiken en dus voor mij een verklaring voor waarom ik die harde buiken heb...door die blaasonsteking dus!

Het is niet gevaarlijk voor het kindje het is gewoon gevaarlijk dat het eventueel weeen op kan wekken, maar dat hoeft niet! Maar kan wel. Dus moet je het altijd laten behandelen in je zwangerschap. Kan me niet voorstellen als je niet zwanger bent dat je er ook mee door zou lopen, want ik heb er vaker last van.

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Je hoeft tijdens je zwangerschap geen last te hebben van je blaasontsteking terwijl je hem wel hebt hoor. Je lijf kan je goed voor de gek houden. En je hebt veel sneller een nierbekkenontsteking. Plus dat het de bevalling in gang kan zetten. Genoeg redenen om bij elke twijfel even te laten testen vind ik.

Deel Deze Pagina