Lieve verloskundigen Ik ben gisteren bij de huiarts geweest en blijk een blaasontsteking te hebben. De klachten begonnen afgelopen donderdag al. Ik had zoveel bacteriën in mn urine dat ik meteen een kuur heb gekregen en ook is het op kweek gezet. Een blaasontsteking als ik niet zwanger ben, doet alleen pijn met plassen, maar nu is het soms echt heel erg! Mijn buikpijn neemt ook enorm toe en soms weet ik niet meer waar ik het zoeken moet. Zeker als t kindje beweegt. Ook heel veel harde buiken heb ik er van. Ik ben nu 33 weken. Kan het kwaad? Of hoort dit er gewoon bij? Ik heb al heel veel harde buiken vanaf de 18 weken, maar nu is het echt heel pijnlijk. Ik heb wel eens gehoord van ontsluiting door een blaasontsteking. Moet ik me daar druk over maken? Bedankt!!!!
hoi nee zeker niet druk om maken. Gewoon starten met de medicijnen, veel drinken en veel vitamine C. Mirjam
Oke hartstikke bedankt!!! En supersnel!! Ik ben gisteren meteen begonnen met de kuur en heb vitamine C tabletten gekocht als extra toevoeging.
hoi als je na 4 dagen nog klachten hebt dan zou ik contact opnemen met de huisarts. Is je urine op kweek gezet? Soms heb je een ander antibioticum nodig. Mirjam