blaasontsteking

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lucinda, 22 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucinda

lucinda Lid

6 okt 2006
    32
    0
    0
    Hoi meiden,,,Heb op 8 juni 2006 een miskraam gehad.
    Nu 8 mnd later proberen we nog steeds zwanger te raken..... heb me inesteldag exstreem gevoeld deze maand...Maar het gekke is ik heb nog nooit blaasontsteking gehad en nu sinds maandag 19 feb heb ik heel erg pijn met plassen, brandend gevoel en veel kleine plaasjes,Kan het er iets mee te maken hebben? Heeft iemand dat ook gehad en an toch zwanger bleek te zijn,,,,,,,heb me urine naar de huisarts gebracht.kijken of het weerkelijk een blaasontsteking is,,,,,,

2. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb afgelopen week ook een blaasontsteking gehad. Vrijdag HA laten checken, zaterdag ongi, terwijl ik het zondag zou moeten worden :(
    Mijn blaasontstekings-symptomen waren dan ook niet de 'normale' symptomen (meer kleine beetjes plassen, pijn/branden bij plassen, stinkende urine).. ik had alleen maar steekjes onderin mn buik ter hoogte van mn blaas en mijn plasje was troebel. Dus dan zou je het toch wel gaan denken (dacht de assistente denk ik ook, "want ik had niet de normale symptomen, dus ik denk niet dat het een blaasontsteking is hoor, hihi"
    Dat zette mij meteen aan het denken, maar helaas dus..

Maar zo te lezen aan jou symptomen denk ik dat het weldegelijk een blaasontsteking is... misschien kun je vragen of de HA meteen ook een zw.test in je potje pies kan hangen? :D Dan weet je het zeker!

Ow, ik zie trouwens dat je nog 12 dagen voor NOD zit... dan zal het wel alleen een blaasontsteking zijn.. :(

3. lucinda

lucinda Lid

6 okt 2006
    32
    0
    0
    Hey,ik denk ook dat ik gewoon blaasontsteking heb maar omdat ik het nog nooit heb gehad,maar ik las net bij andere meiden dat je na het klussen gewoon moet gaan plassen.dat doe ik dus nooit was altijd bang dat ik teveel veloren zou laten gaan,maar dat blijkt niet zo te zijn,,,, kan straks de dokter bellen voor de uitslag,Maar voor een zwangerschapstest is het echt nog te vroeg,,, nog 12 dagen geduld,,,,

4. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik ben de afgelopen maaanden ook gewoon blijven liggen en pas na een half uur of een uur naar de wc gegaan en heb er nooit last van gehad.
    Ik hoef meestal niet eens te plassen, dus waarom zou ik dan op de wc gaan zitten :)
    Maar goed, een kwartiertje blijven liggen moet niet erg zijn lijkt me.

5. lucinda

lucinda Lid

6 okt 2006
    32
    0
    0
    nee dat lijkt me ook niet.... waar je allemaal niet mee bezig bent he! alls je zwanger wilt raken, al die kwaaltjes ineens,,afwachten dat is het enige wat we kunnen doen en ons vooral niet druk maken, daar heb ik wel van geleerd, door het te druk maken ben ik wat keren overtijd geweest en dan bleek het keer op keer loos alarm om gek van te worden.....

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik had in de maand dat ik zwanger bleek te zijn ook tijdens de fase na het ei een blaasontsteking. Zou het maar wel even laten controleren.

7. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik ben zwanger en heb ook een fikse blaasontteking, daar had ik al te lang mee doorgelopen omdat k niks in de gaten had, buiteniets buikpijn. al 2 kuren gehad.Ik zou het even laten checken!

8. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Ik had de vorige maand vlokjes bloed in mijn urine volgens de arts was dit niet erg. Ik had geen blaasontsteking zeiden ze:( We moest ik van ze cranbarrysap drinken dat zou goed voor je urinewegen zijn!

9. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    crannbaryy is heel goed voor je blaas ik ken genoeg die dat alleen gebruiken ter voorkoming van en ook tijdens een blaasontsteking! Bij hen helpt antiiotica niet eens meer! Maar als je zwanger bent mag je dat alleen in overleg met een arts!

10. lucinda

lucinda Lid

6 okt 2006
    32
    0
    0
    Hoi meiden,Bedank voor de reacties erg fijn te weten dat ik niet de enige ben.maar....
    Ik heb inderdaad een blaasontsteking.Heb ook gelijk aan de huisarts geraagd of de medicijnen kwaad kunnen tijdens eventuelen zwangerschap maar dat kon zij hij,,,
    Ik heb gister wel heel veel afscheiding gehad.veel meer als normaal.
    Het was echt heel veel Wat kan dat zijn?

Deel Deze Pagina