Angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nicklebackk, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicklebackk

19 dec 2011
    73
    0
    0
    Huishouder
    Brabant
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraag, ik wil heel graag een angelsound, na aanleiding van mijn vorige zwangerschap ben ik dus heel bang dat het hartje ermee ophoud alweer. Zo wil ik met de angelsound toch zekerheid, dat als ik het niet vertrouw, ik toch even kan chekken.

Maar is zoon angelsound schadelijk, voor de baby?

2. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Wat ik ooit eens gelezen heb is dat als je hem teveel gebruikt het wel schadelijk zou kunnen zijn voor de baby, maar in welk opzicht durf ik je niet te zeggen.

Maar... niet iedereen kan al vroeg in de zwangerschap het hartje vinden met de Angelsound, ben je dan niet bang, dat je je nog meer zorgen gaat maken?

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Is niet schadelijk hoor.
    De vk en gyn hebben liever niet dat je hem gebruikt omdat je er onzeker van kan worden. Maar nee is niet schadelijk

4. Nicklebackk

19 dec 2011
    73
    0
    0
    Huishouder
    Brabant
    Ik heb tot nu toe, alle 2 de keren het hartslagje gehoord bij de Gyn. Maar ik ben gewoon zo bang, dat het hartje weer stopt. En zo wil ik graag zekerheid.

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik luisterde uren achter elkaar, en ook meerdere keer per dag. Heerlijk haha ze heeft er niks aan over gehouden

6. Nicklebackk

19 dec 2011
    73
    0
    0
    Huishouder
    Brabant
    Mag ik vragen welke het beste is? Ik lees namelijk verschillende reacties.

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik heb gewoon de angelsound. Ben er super tevreden over. Geen geruis heel duidelijk geluid. En je kan met zijn 2en luisteren. En opnemen op de computer.
    Xxxxx

8. Nicklebackk

19 dec 2011
    73
    0
    0
    Huishouder
    Brabant
    Heel erg bedankt voor het reageren! Ik zal gauw eens kijken voor een angelsound:)

9. ManonM78

ManonM78 Lid

29 nov 2011
    52
    1
    0
    lelystad
    ik heb er ook een. bij beiden zwangerschappen geeft het vooral veel rust. is niet schadelijk. te gebruiken vanaf week 16 dan is het mooi duidelijk

10. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo'n angelsound kan geen kwaad hoor.
    Maar als ik jou zo hoor....probeer je niet te veel zorgen te maken als je het een keer niet hoort. Want dat is mij ook wel gebeurd.

Mijn VK was razend enthousiast over de Angelsound...en het is een soort microfoon, dus het neemt alleen geluid op, het zendt niets uit....

Gewoon lekker van genieten!

11. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Als het niet goed is dan stopt het hartje toch of je nu wel of niet luistert. Ik zou het niet doen en als je het toch wilt doen dan word het wel aangeraden pas vanaf 12 weken te luisteren. Je kindje word er toch mee belast zeggen ze...

Deel Deze Pagina