Hallo allemaal, Dinsdag 2 oktober heb ik mijn eerste afspraak met de gyn. Ben in december vorig jaar gestopt met de pil i.v.m onze kinderwens. Helaas ben ik bijna niet meer ongesteld geworden sindsdien. Als ik het al was, was het iets, (en niet langer dan 3á4 dagen) en met een cyclus van minimaal 47 dagen. Sinds april was mijn lichaam er klaar mee, en werd ik dus helemaal niet meer ongesteld. Toen ik het in juli nog niet was, maar eens een bezoekje gebracht aan de huisarts. Kreeg van hem Primolut. Daardoor heb ik een paar kleine bloedingkjes gehad, 2 dagen wel, paar dagen niet, 2 dagen wel, paar dagen niet enz. Nu sinds 24 juli geen ongesteldheid meer gehad.. Ben vorige week weer naar de ha geweest, en hij heeft me nu doorverwezen naar de gyn. omdat hij denkt dat ik geen eisprong heb. Vind het heel erg spannend allemaal.. Zijn er hier meiden die (ongeveer) hetzelfde hebben meegemaakt? Wil ook graag weten wat ik van de eerste afspraak met de gyn kan verwachten? Groetjes, Noux
Zo'n zelfde topic is net ook geopend onder het kopje 'vruchtbaarheidsbehandelingen', dus misschien kun je je daar bij aan sluiten. Maar je krijgt een inwendige echo, om naar je eierstokken te kijken. (als ik je verhaal hoor zou het PCOS kunnen zijn, maar dat wordt bij zo'n echo wel zichtbaar) ws. moet je bloed prikken. Vaak wordt de man ook onderzocht. Daarnaast wat papier werk en je verhaal etc.. Succes!
Owja, zo'n echo valt heel erg mee hoor, daar voel je niks van! Het is meer het idee dat er iemand tussen je benen 'kijkt'.
Hoi Vlinderr, Bedankt voor je uitleg! Heb de anderer topic gevonden en zal me daar bij aan sluiten! Grtz