6 dagen overtijd, 2 zwtest nega

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door onzekerheid, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

16 sep 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1 onzekerheid, 16 sep 2012
    Laatst bewerkt: 16 sep 2012
    Goedemiddag meiden,

Hierbij een vraag en om het even van me af te schrijven ;)

Sinds vorige maand ben ik gestopt met de pil (diana-35 pil)
    Heb "gewoon" een menstruatie gekregen in de stopweek.
    De eerste dag van de menstruatie was 's avonds 12 augustus laten we zeggen maandag 13 augustus. Om even volgens het schema van de pil te rekenen, had ik vanaf vrijdag 7 september de "stopweek" moeten hebben.... maar tot de dag van vandaag geen ongesteldheid te vinden.
    Begin deze week wel last van zeer gevoelige tepels, heb donderdag een erg grote witte (slijm)prop die erg taai was, gehad en verder wat steken onderin de buik. Meer rechts naar de lies toe.
    Veel hoofdpijn gehad deze week!

Heb getest op woensdag 12 september getest in de avond = negatief en vanmorgen (zondag 16 september) met ochtendurine = ook negatief.
    Er zaten wel witte vlokjes in de urine en een beetje troebel.
    Nadat het een kwartier had gestaan was dat allemaal naar de bodem gezakt.
    3 dagen nu temp bijgehouden omdat ik me niet al te fit voelde... 37.2 - 37.4 - 37.2

Nu een beetje onzeker, dus een langere cyclus en wat voel ik allemaal... Heb ook nog steeds weleens steken rechts naast de navel (voor mij rechts), gebeurde in het verleden ook wel.

Ik weet het gewoon ff niet meer, en wacht maar "geduldig" af.
    Laat ik wel erbij vermelden, dat een kindje meer dan welkom is!
    Goeie fijne relatie, huisje en baan... dus kom maar op!

P.S. Ruim 15 jaar de pil geslikt......(microcignon 30, stederil 30 em diana 35)

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Klinkt als ontpillen...
    Bij mij duurde mijn eerste ronde als ik mij goed herinner zelfs 64 dagen.
    Geduldig afwachten meer kun je toch niet doen.
    Suc6!
    Dat een kindje meer dan welkom is begrijp ik... alleen is dat geen garantie dat je ook daadwerkelijk snel zwanger zult zijn.
    Mijn man en ik, al 12 jaar bij elkaar, 9 jaar samenwonend, 3 jaar getrouwd, beide een goede baan, een huis met momenteel 3 kamers teveel :S en toch al echt ruim 3 jaar richting de 4 jaar aan het proberen voor een wondertje.

Ik hoop en duim voor je dat jullie wel binnen afzienbare tijd een mooi wonder mogen ontvangen.
    En duim dat je lichaam snel zijn draai heeft gevonden.
    Je lichaam heeft namelijk vaak even wat tijd nodig om zijn draai te vinden na het stoppen met de pil.

Suc6 :)

3. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

16 sep 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je Flippo :) Ik denk het ook....

Helaas hebben we het inderdaad niet voor het zeggen, en vliegen die ooievaars op en aan bij iedereen.
    Ooit zal dr een dag komen... dat ze bij jullie langskomen....
    En een wonder..... zal het altijd zijn... zo'n hummeltje.

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

We blijven hopen :)
    Als je de hoop kwijt raakt kun je beter stoppen...
    De moed echter kun je soms even niet meer hebben.

Hopend dat er nog eens een ooievaar de weg hierheen weet te vinden....
    Hoe ironisch, ik woon naast een ooievaasdorp :p Ik zie er dus gemiddeld zo'n 10-20 per dag :p

Maar goed, wel ff voor jou om te weten, zoals mijn "traject" er uit ziet is voor de meeste meiden die zwanger willen worden een ver van hun bed show en zal dat altijd blijven gelukkig :)
    Daarom duim ik voor je dat het binnen afzienbare tijd voor jullie zal lukken!

Toi toi toi!

5. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

16 sep 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Flippo, heb je verhaal "even"gelezen... tjonge! Jullie zitten idd in een enorm verloop van alles. Nu hopen dat het nu goed gaat met jullie "eskimootje" :) Ik help het jullie hopen.

Ik weet dat het niet zomaar klaar is, om zwanger te raken en blijven etc en van dichtbij meegemaakt dat er bepaalde trajecten nodig zijn voor een wondertje. Ik weet wel dat ik er nu klaar voor ben, das de 1e stap ......

Tnx voor je berichtje en ik zal duimen!!

6. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

16 sep 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmmm, nog steeds geen menstruatie te bekennen.... mag om mij wel komen.... weet ik waar ik aan toe ben! Dag 39 tot nu toe....

7. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Het klinkt mij ook als ontpillen. Ik was de eerste 2 maanden netjes 28 dagen en vanaf toen is het mega gaan schommelen van 40 tot 84 dagen. Uiteindelijk ben fertiliteits kliniek beland omdat ik zo mega onregelmatig was.

Het kan natuurlijk ook dat je lichaam nog niet genoeg Hcg aan heeft
    gemaakt.

Succes, en hoop natuurlijk op het laatste voor jou!

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik had destijds ook Diane-35 geslikt en kreeg pas na 126 dagen mijn eerste echte natuurlijke menstruatie.

Jij hebt in augustus alleen nog je pilbloeding gehad en nog geen natuurlijke menstruatie. Je kunt na het stoppen van de pil helaas niet gelijk uitgaan van een keurige cyclus van 28 dagen. Dus overtijd ben je eigenlijk niet!

Je lichaam moet het allemaal weer zelf gaan doen, zonder de hormonen van de pil. En dat kan soms een tijdje duren.

Temperaturen heeft pas nut als je het vanaf de eerste dag van je cyclus doet elke ochtend op hetzelfde tijdstip na het ontwaken. Anders zegt het helaas helemaal niks.

Gewoon af en toe een zwangerschapstest doen en lekker door blijven klussen.

9. lvh85

lvh85 Actief lid

6 apr 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Ik ben overtijd. Ik heb 4 september een knal ovutest gehad en 5 september linksonderin de buik een zeurend gevoel(ei??). Ik zou dus afgelopen dinsdag of woensdag ongesteld moeten worden maar dit is niet gebeurd. Helemaal niet erg natuurlijk. Ik zou wel willen testen, maar bang voor een nega test... Ik heb niet echt een regelmatige cyclus maar omdat ik nu weet dat het begin september mijn ei is geweest heb ik toch een beetje hoop.. Vind het echt zo spannend! Verder is er aan mijn lichaam helemaal niks te bekennen, geen zere borsten, misselijk, helemaal niks! Ik had afgelopen maandag echt het gevoel dat ik ongesteld zou worden maar nog niks...

Wilde gewoon even mijn verhaaltje doen.

10. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    ik zeg : testen!!

snap dat je natuurlijk geen negatieve test wilt zien.....maar je zult het toch een keer moeten doen natuurlijk...anders blijf je alleen nog maar langer in onzekerheid

succes

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het zou zeker ontpillen kunnen zijn en pijnlijke tepels kan ook duiden op een eisprong of zwangerschap. Elk lichaam reageert helaas anders. Ik zou testen en over een weekje weer en zo voort tot je ongesteld wordt of positief test.
    Bestel testen op internet of bij de kruidvat 2 voor 5,-. Anders wordt het een dure hobby. Maar ik zou er maar vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Dus probeer jezelf niet op te fokken. Al is dat moeilijk, heb het vorig jaar ook gehad toen ik ineens 10 dagen overtijd ging. Mijn eisprong was gewoon later.

En een vriendin van me heeft na het stoppen een cyclus gehad van 90 en toen 70. Toen was ze zwanger. Uiteindleijk is het allemaal goed gekomen hoor. Nu heeft ze na 2 kids gewoon een nette cyclus.

12. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

16 sep 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    @BeHappy en Babke,

Dank voor het reageren....

Ik blijf af en toe testen want ik denk ook dat het bij het ontpillen hoort.
    De huid is al helemaal onregelmatig en de ene week zijn de borsten flink groter en daarna zakken ze weer af. Ontzettend jankerig... (mijn vriend moet voor zijn werk een aantal weken van huis) en hoefde nooit zo te snotteren en das nu wel het geval... dus ik denk duidelijk de hormonen die nu aan bod komen door het niet meer slikken van de pil.

Iig bedankt voor jullie antwoorden, ik zal het gewoon in de gaten houden. Heb vorige week nog nega getest, deed ik voor een dorpsfeest... kon ik een drankje drinken na de nega test haha.

Ik wil er trouwens wel even bij vermelden dat het niet mijn bedoeling is, om nonchalant over te komen, en of iemand voor het hoofd te stoten. Ik lees dat er een hoop meiden/vrouwen zwanger proberen te worden en dat het helaas (nog) niet mag lukken.....
    Ik hoop dat voor hun ooit eens het geluk mag komen en ook voor mezelf natuurlijk... ik weet niet wat de verdere verloop zal worden.

Zal vrijdag weer even testen na vraag van vriend, hij was weer benieuwd ;)

13. sandra24

sandra24 Niet meer actief

jou verhaal is echt precies mijn verhaal haha.. ook ik slikte de diane pil en ben nu 8 dagen over tijd.. maar ik ben in mei gestopt met de pil. ook negatieve testen, lastig! hopelijk hebben we allebei een goede test in handen

14. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

16 sep 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    We blijven positief Sandra.... we kunnen niet meer dan dat doen!
    Hoe zijn je cyclussen? Beetje regelmatig of...? en ook al bezig met ovulatietesten ?

15. sandra24

ik ben telkens netjes ongesteld geworden . hield een app bij op mn telefoon. die rekende dan steeds uit wanneer je ongesteld moest worden en het meest vruchtbaar was. elke keer als de app zei dat ik ongesteld moest worden werd ik het die dag of 1 hooguit 2 dagen later. nu dus 8 dagen en nog niks plus die negatieve testen ,, echt zo'n onzekere tijd :(

16. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

16 sep 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat spannend dan!

Ik zal a.s. vrijdag een test doen, niet zozeer voor mezelf maar meer voor mijn vriend. Die is vaak weken van huis en wil graag weten hoe het ervoor staat :)

Mogen we inderdaad snel een positieve test in handen krijgen, tot die tijd... opbeurend blijven en is het niet zo... dan vol hoop verder naar de volgende ronde!! Succes!

17. sandra24

precies zo denk ik ook , komt vanzelf wel niet teveel mee bezig zijn ook al is het moeilijk... spannend succes vrijdag !!

Deel Deze Pagina