Kaartje en nog niet ongesteld

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Loe, Nov 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Hallo allemaal, ik temp 'voor de dokter' of er iets te zien is waarom ik veel zweet, dus niet om zwanger te raken.;) Ik heb bijna altijd een lf van ongeveer 12 dagen, op dit moment zit ik op dpo 17. Mijn man heeft een vasec.tomie gehad een aantal weken geleden en dan zijn er nog wel zaadjes aanwezig natuurljk de komende tijd. Ik gebruik geen anticonceptie meer op dit moment voor het onderzoek van de dokter. We hebben ja dom, 1x intiem contact gehad, ongeveer 10 seconden, zonder zaadlozing. Ik heb toch maar een zwangerschapstest gedaan, maar zie er niets op. Ik begrijp er niets van. Iemand een idee wat er dan kan zijn? Kaartje staat in mijn onderschrift.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik acht de kans heel klein dat je zwanger bent aangezien er geen zaadlozing geweest is en maar 10sec intiem contact.

3. Loe

Loe Niet meer actief

#3 Loe, Nov 8, 2012
    Last edited by a moderator: Nov 8, 2012
    ja hier voor de zekerheid mijn test, ik heb getuurd maar ik zie echt niets. Mijn man zei dat hij wel last had van voorvocht (sorry) maar ik begreep van internet na lang pluizen dat dat van een andere weg komt als van de zaadleiders, dus als je niet vlak daarvoor een zaadlozing hebt gehad en daarna niet geplast hebt, dat er in dat geval dan geen zaadcellen in het voorvocht zitten. Het is anders dus als dat ze wel redelijk vlak ervoor een zaadlozing hebben gehad waarbij een man daarna nog niet geplast heeft. Voor de zekerheid voeg ik mijn testje ook maar even toe.

Maar ik begrijp er dus geen fluit van. Baarmoedermond is dicht, dus mijn menstruatie verwacht ik vandaag dan ook niet.

4. Loe

Loe Niet meer actief

hier zie ik wel iets vaags, maar ik denk dat dat het onderliggende lijntje is wat roze moet worden (is het niet), het schijnt een beetje door. maar roze is het absoluut niet. het zou volgens mij in negatief ook juist moeten oplichten, terwijl dit dus donkerder lijkt.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zie inderdaad ook niks op je testjes.
    Je kunt het beste nog 2dg afwachten en dan nog eens testen..succes!
    Het blijft spannend!

6. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik zie ook niets, en stres kan zorgen voor het uitblijven van je menstruatie..

7. Loe

Loe Niet meer actief

hihi, nou stress wil ik het niet noemen hoor. Zo gespannen ben ik er niet van, ik vind t meer een raadseltje.

8. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    Mijn zus is nu 8 weken zwanger en het is ze een raadsel hoe dit kan. Ze doen het altijd met condoom en checken die na afloop :D. Hij is een keer een paar sec. in haar geweest zonder klaar te komen. En nu dus zwanger... Kan dus wel. Wens je veel succes!

Share This Page