beste dames, moeders, toekomstige moeders, Ik heb een gouden tip ivm luieruitslag/irritatie/roodheid... In de eerste weken van mijn zoontje had hij geregeld last van huidirritatie en uitslag zijn velletjes was zo gevoelig dat er zelfs stukjes huid loskwamen op zijn billetjes Ik heb veel gesmeerd met verschillende merken en dure crèmes maar geen resultaat het genas niet!!! Ook na elk plasje/kakje onmiddellijk pamper verschonen vertoonde geen resultaat. Het werd zelfs een obsessie om zo snel mogelijk de pamper te verschonen...heel vermoeiend... en pijnlijk en lastig voor mijn zoontje MAAR ...ik heb de oplossing gevonden!!!! Na oma's advies, gewoon simpel... olijfolie smeren. De volgende dag was zijn huidje al veel beter en na enkele dagen, niets meer... ik smeer nu na elke verschoning een laagje olijfolie en mijn zoontje is nu een happy baby!! Ik wil deze tip doorgeven en zegge het voort...!!!!! Laat jullie resultaten ook horen...
Dat is goede tip, die hou ik zeker in mijn achterhoofd. Toen ons zoontje tandjes kreeg, lagen zijn billetjes steeds tot bloedens aan toe open. Niets hielp, ik wilde er ook niet aanzitten, leek mij ook niet goed en het smeert natuurlijk niet goed door wondvocht. Ik heb toen de spray van Zarquai gekocht, vrij duur, maar een wondermiddel. Ik hoefde het niet meer aan te raken, een beetje sprayen was al meer dan genoeg en het was binnen de dag over. Het staat nu al klaar op de commode voor de volgende.
Als de tandjes echt hardnekkig doorkomen ontkom je niet aan rode billen... Maar hier is de gouden tip: wasbare luiers. Helemaal geen last gehad, op de tandenperiode en in het begin de wegwerpluierperiode na