Welke blender?

Discussion in 'De lounge' started by Child, Aug 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    216
    63
    Mijn blender heeft het vanmorgen begeven.
    (ik zei afgelopen weekend nog tegen mijn man: Dat ding gaat mooi lang mee he, voor eentje van 15 euro) > Had ik niet moeten zeggen dus.

Ik had er dus eentje van de hema maar die is blijkbaar niet meer te krijgen.
    Ik wil er niet teveel geld voor neerleggen. Het ding wordt wel dagelijks gebruikt maar we hebben het financieel niet zo breed momenteel.

Nu zie ik op blokker.nl eentje van Tomado van 20 euro (die van 13 euro is een te kleine kan) en op bol.com eentje van Philips van 32 euro.

Hebben jullie advies/ervaring?

2. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Wij hadden er één van Tomado, op accu! Leek ons zo handig ;) Grootste miskoop ooit! Hij staat nu op MP. Wij hebben er één van Bosch gekocht, complete keuken machine.. Betaal je wat voor maar dan heb je ook wat :)

Kijk even goed naar het aantal Watt... dat zegt al heel veel :) Die Tomado van ons heeft maar iets van 150 watt, die kan net een smoothie aan, meer ook niet :p

We hebben er nu één van 750 watt, daar kun je bijna alles mee.

3. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    216
    63
    Dank je voor je reactie
    Die van Tomado is 350 watt, maar die van Philips 400 watt. Weinig verschil dus.
    Ik heb ook een bosch keukenmachine (oudje van mn moeder) maar daar kun je niet echt smoothies mee maken denk ik.

4. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Kijk dat is al wat meer :D Wat wil je er allemaal precies mee?

5. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    216
    63
    Voor mijn groene smoothies smorgens. Dus groente/fruit fijnmaken.

6. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Wij hebben die van philips, maar dan als onderdeel van een complete keukenmachine. Hij is ook los verkrijgbaar. Geweldig ding.

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    Wat je zou kunnen kijken of je daarvoor een los blender stuk kan kopen die je er op kan klikken. Bel anders met het type nummer even naar de klantenservice van Philips vaak zijn die keukenmachines met van alles en nog wat uit te breiden en dat is dan vaak goedkoper als los een nieuwe kopen.

Hier overigens een Simeo maar ik geloof niet dat deze verkocht wordt in Nederland is wel een super ding.

8. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb deze sinds een paar maanden en ik ben er erg blij. Ik gebruik hem zeker 5x per week. Hij is 800 watt en maalt alles goed fijn.

Princess 212023 prijzen - Goedkope blender KIESKEURIG

Ik had hiervoor eentje van 450 watt en harde groentes kreeg ik hier niet goed mee fijn.

9. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    216
    63
    De keukenmachine die ik heb is 24 jaar oud dus ik vrees niet dat daar nog iets voor te krijgen is haha

10. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    216
    63
    Die ziet er ook mooi uit. Alleen is gem. prijs (incl porto) hiervan 40 euro en dat is mij iets te duur.
    Die ik had van Hema is 350 watt zag ik trouwens.
    Harde groentes nooit geprobeerd maar andijvie en spinazie prima. Harde groentes is voor mij ook niet perse nodig. Ik heb een keukenmachine en een staafmixer (met hakmolen)

11. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

Nov 12, 2007
    1,068
    1
    38

Blijft deze ook goed staan of danst hij de keuken door als je hem niet vast houd? Mijn schoonmoeder had er een en die bleef niet staan. Dat was echt een onding. Nu heeft ze een andere en die is wel goed, maar duur. Ik ben op zoek naar een goede blender, maar het moet wel betaalbaar blijven..

12. Trees

Trees Niet meer actief

Deze blijft staan en één van de redenen waarom ik deze heb gekozen. Ik had hiervoor namelijk ook zo plastic dansgeval. Deze is zwaarder doordat er een schenkbeker van dik glas op zit en een behoorlijke zware motor met een zware rvs-behuizing. Hierdoor blijft die goed staan.

13. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    WIe niet waagt ... Nee geintje ik denk dat het moeilijk wordt. Hoop dat je een geschikte blender vind binnenkort. Successs

Share This Page