hoi ik heb een vraag, op 11 sept had ik om 9 uur ochtend een dikke ovulatie test. de dag ervoor nog net niet op de zelfde tijd. bijn mijn andere kinderen had ik meestal twee dagen een lh piek nu maar 1 dag. op zaterdag nacht daarvoor hebben we gemeenschap gehad en ook de 11 de heel laat. rond 3 uur smiddags op de 11 de had ik last van ovulatie pijn. mijn eerste echo kwam uit dat ik hem zeg maar op de 10 de had omdat ze met 2 juni uitgerekende datum kwam. ik had het zeg maar zo terug gerekend. ik snap het nu enkelt niet meer met de echo termijn en lh piek. ik ging ervan uit dat ik dinsdag 11 of woesdags de eisprong zou hebben dan. toen ik naar de echo ging dacht ik dus dat ik 9 weken en 5 dagen zwanger was en zij zij 10 alvast heel erg bedankt
Hoi, Dit komt omdat het niet betrouwbaar is om van je cyclus uit te gaan. We meten echt het kindje op en dat bepaald wanneer je bent uitgerekend. Het is heel normaal dat het een paar dagen verschilt. Niet iedere bevruchte eicel doet er even lang over om in te nestelen en ze starten ook niet te gelijk met groeien. De bevruchting heeft plaats gevonden rondom je eisprong, Ookal heb je de dag ervoor sex gehad. Sperma leeft wel 72uur!! Groeten Evelien