Plassen, plassen en plassen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kiekies, Apr 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Pff sinds 3 dagen voel ik mij echt een zeikwijf! Om de haverklap moet ik plassen. Ben nog geen 10 minuten geleden naar de wc geweest en heb het gevoel nu alweer te moeten:(

Bij de echo bleek wel 1 van de baby's tegen mijn blaas aan te liggen. Maar kan dat nu al zo'n effect hebben dat ik continu moet plassen? Zelfs 'snachts minimaal 3x eruit gaan behoort nu tot mijn nachtritme ;)

2. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    Yep dat heeft dat effect :D
    Als je baarmoeder dadelijk hoger zit is t weer een tijdje over. Als de baby (s ) weer gegroeid zijn begint de fun opnieuw.

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik ben in verwachting van 1.......... en al sinds het begin nu 3 a 5 x per nacht eruit te plassen, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, heb een blaas als een pinda?!

4. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

Sep 1, 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Hier maar 1 baby en ook veel plassen. Irritant he haha. Weet nog van mijn zoontje dat ik op het eind er echt chagrijnig vanwerd, vaak eruit op te plassen en geen houding kunnen vinden door de grote buik aaaahhhhh. Succes! En ow super leuk een tweeling, lijkt me wel even schrikken hihi.

5. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

Oct 23, 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Heb ik ook (16 + 4) een blaas die dient als trampoline.... En moet mezelf echt verplichten om voldoende te drinken. Heb de neiging om minder te drinken om dan minder te plassen....

6. Beepje

Beepje Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    2,310
    9
    38
    Ja hier nog zo'n zeikerd! ;)
    En soms komt er gewoon echt niks uit, maar dan knapt ie zelfs voor je gevoel. Gelukkig geen blaasontsteking. Maar dit is ook niet prettig hoor.

7. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,460
    11
    38
    Female
    Herkenbaar en bij mij werd het niet minder, maar alleen maar erger. Gelukkig plas ik wel goed wn. Hoef ik niet steeds heen voor 3 druppels. Plas inmiddels alweer weken 5/10x per nacht. Drink ook 3 à 4 liter per dg trouwens.

8. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Ik moet ook meer plassen, gelukkig nog niet zovaak als jij! Ik vind het sl vervelend als ik er 's nachts en 's ochtends heel vroeg er een keer uit moet om te plassen.. Moet er niet aan denken dat ik nog vaker moet. Succes! :p

9. Samurai

Samurai Bekend lid

Dec 1, 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Als de kleintjes gaan schoppen wordt het helemaal feest :D. Net terug van boodschappen (15 min weg) en dan moet ik naar binnen sprinten haha

10. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Herkenbaar! Hier vanochtend urine laten controleren omdat ik continue het gevoel heb dat ik moet plassen en wat vaker harde buiken heb en ik heb helaas weer een blaasontsteking. (Met 22 weken ook)
    Ben ik net wezen plassen, sta ik recht om mijn broek omhoog te trekken, heb ik nog steeds het gevoel dat ik heel nodig moet.. Zoooo vervelend!! :(

's Nachts moet ik er trouwens ook 2 à 3 keer uit om te plassen en toevallig altijd rond hetzelfde tijdstip.. :p

11. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    Hier ook standaard 4 keer er uit snachts om te plassen..

12. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Hier ook veel last van, 's nachts minimaal 3x. Overdag heb ik ook het gevoel dat ik veel moet plassen maar meestal komen er maar een druppels. morgen laat ik mijn urine weer controleren, 4 weken geleden had ik ook een flinke blaasontsteking.

13. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Nou ik plas wel gewoon een normale plas(je). Doet ook geen zeer het is eerder gewoon super irritant :D Vandaag meer dan 10x geweest, daarna gaf ik het op met tellen.

Share This Page