Hoi mama's of mama's in wording, Wij hebben dit weekend de radiator op de babykamer en het kozijn op de babykamer geschilderd. Wat de babykamer moet worden, is nu nog mijn werkkamer, waar ik overdag veel zit (werk vanuit huis, zelfstandig). Nu bedenken we ons eigenlijk ineens dat dat super ongezond is; moet ik weg uit deze kamer (tijdelijk kan de computer enzo wel in de woonkamer staan)? En hoeveel kwaad kan het dat ik er al vanaf zaterdag in heb gezeten? Hoor het graag! Groetjes, Lens
Het ligt er helemaal aan wat voor verf je hebt gebruikt. Watergedragen verf of op basis van oplosmiddelen. Als het watergedragen verf is maakt het niet uit maar ik weet niet of ze watergedragen radiatorlak hebben. Als er oplosmiddelen in zitten zou ik er niet meer gaan zitten zolang je het nog ruikt. Ik weet niet hoeveel kwaad het kan maar zo'n vaart zal het niet lopen, toch?
Hebben in ieder geval geen verf op waterbasis gebruikt. Dat gaan we de volgende keer anders proberen te doen, aangezien er nog een boel andere dingen in huis moeten gebeuren voor de baby komt. Krijgen daar wel hulp bij, dus dat scheelt. Ik ga wel broodjes smeren dan... Ben inmiddels verkast naar de woonkamer met computer.