Hoihoi, Sinds bijna een half jaar ben ik gestopt met de pil en zijn mijn vriend en ik aan het proberen zwanger te raken. Nu heb ik al die tijd mijn lichaam goed in de gaten gehouden (slijmverlies) en ik denk dat mijn eisprong pas op dag 21 plaatsvindt terwijl de eerste tekenen van mijn menstruatie zich al op dag 28 aandienen! (soms duurt het wat langer voor dat mijn menstruatie ook daadwerkelijk doorzet) Heeft een eitje dan wel de tijd om zich in te kunnen nestelen? Ik maak me hier eigenlijk best wel zorgen om!! Liefs Eva
hoi Eva, een bevrucht eitje zorgt voor een andere hormonale situatie dan wanneer je ongesteld wordt. Doordat het eitje is bevrucht worden de hormonen anders zodat de ongesteldheid wordt tegengehouden en de innesteling kan plaatsvinden. Je hoeft je wat dat betreft dus geen zorgen te maken! Mirjam
Hoi Mirjam, Goed om te horen zeg! Maakte me hier echt wel zorgen om. Was al allemaal rare dingen in m'n hoofd aan het halen over vroege miskramen enzo.... Bedankt voor je reactie! Ben trouwens van plan om ovulatietesten te gaan gebruiken om te kijken of ik inderdaad de eisprong heb op het moment dat ik denk dat ik hem heb. Liefs Eva